حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کنایه ستاره آلمان و منچسترسیتی به برگزاری جام جهانی در قطر

  • کد خبر: ۱۱۵۸۵۷
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کنایه ستاره آلمان و منچسترسیتی به برگزاری جام جهانی در قطر
ایلکای گوندوغان از برگزاری جام جهانی در قطر انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلکای گوندوغان بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان درباره موضوع میزبانی بحث برانگیز جام جهانی قطر صحبت کرد. او در این زمینه گفت: من حامی حقوق بشر هستم و نقض حقوق بشر را نمی‌پسندم. با این حال فکر می‌کنم که اگر بازیکنان بخواهند به طور کامل روی ورزش تمرکز کنند و به این موضوع نپردازند اشکال ندارد.

ایلکای گوندوغان ملی پوش آلمانی که با منچسترسیتی قهرمان انگلیس شد در مصاحبه با DFB-Journal گفت: ما بازیکنان هیچ تاثیری در انتخاب میزبان جام جهانی نداریم. برای من به عنوان یک بازیکن، هیچ چیز بزرگتر از رقابت با بهترین‌ها نیست. صرف نظر از این موضوع، من برای همه افرادی که بی عدالتی را تجربه کرده اند و باید متحمل ستم شوند متاسفم. من حامی حقوق بشر هستم و نه حامی نقض حقوق بشر. در قطر مشکلاتی وجود دارد، اما این مشکلات را فوتبال ایجاد نکرده است. اکنون فکر می‌کنم برای فوتبالیست‌ها سخت و طاقت فرساست که مسئولیت حل این مشکل را بپذیرند، اما این بدان معنا نیست که من سکوت خواهم کرد. من همیشه نظر خود را ارائه خواهم کرد.

این هافبک ۳۱ ساله اشاره کرد که از دیدگاه او هر بازیکن باید در مورد موضوع شرایط کشور قطر برای میزبانی جام جهانی اظهار نظر کند. این هافبک گلزن در ادامه گفت: احساس می‌کنم که انتظار عمومی وجود دارد که همه بازیکنان باید تا حد امکان نظر دهند و بی تفاوت نباشند. البته بازیکنان می‌توانند کاملاً روی ورزش تمرکز کنند و اظهار نظری نکنند.

قطری‌ها به خوبی خود را آماده برگزاری این رقابت بزرگ کرده‌اند به طوری که آمادگی بالا و امکانات بسیار خوبی که این کشور دارد، رئیس فیفا و AFC را به وجد آورده است. قطر سال هاست که توسط سازمان‌های حقوق بشری به دلیل نقض حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفته است. فیفا به ریاست جیانی اینفانتینو همواره از انتخاب قطر به عنوان میزبان دفاع کرده است. اینفانتینو با تمجید از شرایط قطر گفت: تاکنون در طول زندگی‌ام چنین آمادگی بالای یک کشور برای میزبانی از جام جهانی را ندیده‌ام. جام جهانی قطر به خوبی برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->