نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سناریوی بازگشت کی روش دوباره فعال شد

  • کد خبر: ۱۱۶۰۴۱
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
  • ۲
سناریوی بازگشت کی روش دوباره فعال شد
نیمکت تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها عجیب‌ترین حواشی را پشت سر می‌گذارد و هر روز احتمال حضور کارلوس کی‌روش در کشرومان بیشتر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مربی کروات این روز‌های تیم ملی با آنکه یکی از راحت‌ترین و بی دردسرترین صعود‌های ایرن به جام جهانی را رقم زد، اما ازهمان ابتدا مخالفان سرسختی در ایران داشت که از کوچک‌ترین ایراد او هم نمی‌گذشتند. شکست مقابل الجزایر شاید همان اتفاقی بود که باعث جوش آمدن خون منتقدان شد و حالا از راهرو‌های فدراسیون و مجلس خبر می‌رسد، همه به دنبال پیدا کردن یک گزینه بین المللی برای جایگزینی اسکوچیچ هستند.

تلاش ماجدی برای بقای اسکوچیچ

میرشاد ماجدی بعنوان نفر اول فوتبال ایران، چندی پیش در مصاحبه‌ای به طور رسمی عنوان کرد سرمربی تیم ملی در قطر، دراگان اسکوچیچ خواهد بود. البته ماجدی با تمدید قرارداد سرمربی و کادرفنی اش تا حدودی چراغ سبز خودش را به اسکوچیچ نشان داد. این همه در حالی بود که از همان ابتدا هم در بدنه فدراسیون فوتبال افراد زیادی بودند که مخالف حضور این سرمربی در جام جهانی قطر بودند.

کی روش در انتظار تماس

در شرایط فعلی فدراسیون فوتبال به قدری درگیر بحران‌های مختلف و بی‌پولی است که حتی اگر بخواهد هم بعید است بتواند سرمربی جدیدی استخدام کند، اما در مراجع بالاتر اوضاع به شکل دیگری است و بعضی مشاوران این روز‌ها گزینه تغییر در کادر فنی تیم ملی را پیشنهاد داده‌اند. شخصی که این روز‌ها نامش برای جانشینی اسکوچیچ مطرح هم شده هم کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی است که پس از جدایی از مصر تیم ندارد. او که مدافعان سنتی در فوتبال ایران دارد و البته منتقدان جدی و دلیل جدایی اش از فوتبال ایران همین فشار سهمگین دو قطبی بعد از شکست در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ بود.

تغییر قطعی در در تیم ملی؟!

برخی روزنامه‌نگاران و سردبیران ورزشی ایرانی در ساعات گذشته از تغییر «قطعی» اسکوچیچ تا پیش از جام جهانی و انتخاب سرمربی بزرگ صحبت کردند که این مسئله بر شایعات پیرامون بازگشت احتمالی کی‌روش دامن زده است. به ویژه آنکه سرمربی پرتغالی مقبولیت خوبی هم میان بازیکنان باتجربه تیم ملی دارد و از این حیث هم او برای بازگشت دوباره به نیمکت تیم ملی، شانس خوبی را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
من نمیدونم چرا شک دارن بعضی ها به کیروش
ممنونداره اسکوچیچ هستیم ولی جام جهانی با تیمهای بحرین لبنان عراق بخدا فرق داره
یادتونه بازی با اسپانیا پرتغال ارژانتین نیجریه مراکش
به درک با همین اسکوچیچ برید تا شش تایی شیم
باور کنید اکثر بازیکنا دلی کیروشا میخان
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
کیروش ضد فوتبال ارنج میچینه حداقل یه مربی بیارین که فوتبال رو بازیکن هاش قشنگ بازی کنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->