ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کل بانک‌ مرکزی در مشهد: ثبات را به بازار ارز باز می‌گردانیم

  • کد خبر: ۱۱۶۱۷
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
رئیس کل بانک‌ مرکزی در مشهد: ثبات را به بازار ارز باز می‌گردانیم
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ثبات را به بازار ارز برخواهیم گرداند و بعد از آن برای ایجاد ثبات در دیگر بازارها تلاش خواهیم کرد.
امیرعلی قاسمی مقدم- به گزارش شهرآرانیوز، عبدالناصر همتی ظهر امروز در همایش شبکه بانکی در مشهدمقدس اظهار داشت: دشمن با فشار حداکثری به دنبال لطمه‌زدن به مردم و اقتصاد کشور است.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در تلاش هستند که به ارزش پول ملی ضربه بزنند، اما جلوی سیل ویران‌گر دشمن را گرفته‌ایم.

همتی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی امروز بی‌سابقه است، اما اطمینان داریم که ملت ایران پیروز این عرصه خواهد بود بیان کرد: ثبات را به بازار ارز برخواهیم گرداند و بعد از آن برای ایجاد ثبات در دیگر بازار‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به برخی نوسانات ارز در هفته‌های اخیر تاکید کرد: مشکلاتی که در یکی دو هفته اخیر در بازار ارز ایجاد شده به خاطر مسائل سیاسی و جو روانی که ایجاد شد بوده و ان‌شاءالله به زودی رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بانک مرکزی توانایی و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه دارد و می‌تواند تعادل را در بازار ایجاد کند و توان عرضه و تقاضا را نیز دارد و امیدواریم از این طریق به زودی شاهد ثبات در بازار ارز باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اهمیت حمایت از شبکه‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: با توجه به اینکه بالغ بر ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و استارت آپ در کشور وجود دارند و درعین‌حال روند تولید محصولات در این شرکت‌ها سرعت گرفته است، این امر نشان می‌دهد در صورتی که حمایت‌هایمان را از این شرکت‌ها افزایش دهیم، به نتایج ارزشمندی دست می‌یابیم.

همتی افزود: خوشبختانه در هشت ماه سال ۹۸، میزان تسهیلاتی که به شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق گرفته، در حدود ۵۲ درصد رشد کرده و از ابتدای سال تاکنون نیز نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->