استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

والیبال؛ شادی مضاعف صعود با مربی ایرانی

  • کد خبر: ۱۱۶۴۱۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
والیبال؛ شادی مضاعف صعود با مربی ایرانی
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار

ورزش را فقط به عنوان «ورزش» نباید دید. یک پدیده اجتماعی است که نقش پیشران جامعه را هم می‌تواند به خوبی بر عهده بگیرد. بسیار با ورزش انرژی گرفته ایم. روحیه‌ای نو در جان ما جاری شده است با ورزش. رهاورد‌هایی چنین است که ورزش و ورزشکاران را در جایگاهی قابل احترام قرار می‌دهد. چیزی که این روز‌ها با پیروزی‌های افتخار آفرین تیم ملی والیبال داریم از نو تجربه می‌کنیم. بلندبالا فرزندان ایران در جام ملت ها، ما را در برابر دیگر ملل به واقع روسفید کردند و با صعود به مرحله بعد شادمانی ایام عید را ضریبی چندبرابر بخشیدند. آنان بردند و ما همه شاد شدیم. آنان بردند و روحیه ما افزایش یافت. آنان پیروز شدند و باد به پرچم خوشرنگ کشورمان وزید. آنچه این غرور را مضاعف می‌کرد این بود که ما یک تیم صددرصد ایرانی داشتیم.

بهروز عطایی، انگار عطایی بود برای بهتر شدن روز‌های ما. بعد از مدت‌ها که با مربیان خارجی، پای به میدان می‌نهادیم، امسال با مربی وطنی کار را به پیش بردیم تا بگوییم در این عرصه هم مرد میدان داریم. باور به مربی ایرانی، اعتماد به بلندبالا فرزندان وطن، ما را به جایی رساند که می‌خواستیم. اگر این نگاه و این روحیه در دیگر حوزه‌ها هم جاری شود قطعا شرایط بهتر خواهد شد و روز‌هایی که از راه می‌رسد بهتر از روز‌هایی خواهد بود که پشت سر گذاشته ایم.

باید افراد کاردان و متخصص در دیگر حوزه‌ها را بیابیم و میدان را در اختیار شان بگذاریم. اعتماد کنیم و حمایت کنیم قطعا جواب خواهیم گرفت. اینکه می‌گوییم ورزش پیشران است فقط به معنای تجدید روحیه و شادسازی اجتماعی نیست بلکه می‌تواند یک مدل موفق مدیریتی هم به ما معرفی کند. اعتماد به داشته‌های خود را به ما یادآورد. ما در هیچ حوزه‌ای فقیر نیستیم تا کسی تحقیرمان کند. دارندگی داریم و باید برازندگی را به رفتار درآوریم. والیبال ثابت کرد باز هم می‌توانیم.

والیبال؛ شادی مضاعف صعود با مربی ایرانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->