معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

قابلیت خروج از گفتگو‌ها به توییتر اضافه شد

  • کد خبر: ۱۱۷۱۱۲
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
قابلیت خروج از گفتگو‌ها به توییتر اضافه شد
توییتر در جدیدترین به‌روزرسانی خود قابلیت خروج از مکالمات را برای همه کاربران فراهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون همه کاربران توییتر می‌توانند از منشن شدن خود در گفت‌وگوهای این شبکه اجتماعی جلوگیری کنند.

توییتر قابلیت حذف منشن یا Unmention را به عنوان توانایی خروج از گفت‌وگوهای ناخواسته در این پلتفرم، توصیف کرده است. هنگامی که کاربران از این قابلیت استفاده می کنند، دیگر در توییت‌های آینده نام آنها منشن نمی‌شود و دیگران قادر نخواهند بود در رشته توییت مذکور، به آنها پاسخ دهند. این قابلیت مانع از آن نمی‌شود که دیگران وارد گفت‌وگو شوند اما حداقل پاسخها و اعلانهای شخص را مصون نگه می‌دارد.

این قابلیت به مدت بیش از یک سال تحت آزمایش بود. توییتر نخستین بار تابستان گذشته این ایده را مطرح و اعلام کرد هدف آن، جلوگیری از توجه ناخواسته‌ای است که اغلب به آزار و اذیت منتهی می‌شود. آزمایش این قابلیت در آوریل آغاز شد اما به گروه کوچکی از کاربران در وب محدود بود. با به‌روزرسانی جدید، همه کاربران خواه از اپلیکیشن توییتر استفاده کنند یا از وب سایت این پلتفرم، می‌توانند منشن خود را در یک رشته گفت‌وگوی توییتر حذف کنند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، توییتر با این به‌روزرسانی، تلاش کرده است به کاربران راه‌های بیشتری برای کنترل تعامل با دیگران به خصوص در شرایطی که بیم دارند در معرض آزار قرار بگیرند، فراهم کند. توییتر همچنین قابلیتهای محدود کردن پاسخ را اضافه کرده و "حالت امن" (Safety mode) را آزمایش می‌کند که به صورت خودکار، حسابهای مشکل ساز را مسدود می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->