معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

چالش جدید ایلان ماسک با شکایت توئیتر

  • کد خبر: ۱۱۶۸۲۷
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
چالش جدید ایلان ماسک با شکایت توئیتر
توئیتر پس از به خدمت گرفتن تیم حقوقی اکنون از ایلان ماسک به دلیل عقب نشینی از پیشنهاد خرید این رسانه اجتماعی، شکایت کرده است

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت توئیتر روز سه شنبه از ایلان ماسک به دلیل نقض قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید این شبکه اجتماعی شکایت کرد و از دادگاه دلاوِر خواست تا به رئیس شرکت تسلا دستور دهد ادغام را با قیمت توافق شده ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم تکمیل کند.

بر اساس گزارش رویترز، در این شکایت آمده است: «ماسک ظاهرا معتقد است که می‌تواند نظر خود را تغییر دهد، فعالیت‌های آن را مختل کند، ارزش سهام را از بین ببرد، شرکت را نابود کند و در نهایت از معامله کنار بکشد.

روز جمعه بود که ماسک اعلام کرد قرارداد خود را با توئیتر فسخ می‌کند، زیرا این شرکت با پاسخ ندادن به درخواست‌های اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی یا هرزنامه در این پلتفرم، که برای عملکرد تجاری آن ضروری است، توافق را نقض کرده است. ماسک که مدیر اجرایی شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا است، به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد شکایت پاسخی نداده است.

این شکایت ماسک را به نقض موارد متعدد از توافقنامه ادغام کرد که توئیتر و تجارت آن را به هم ریخته است. توئیتر همچنین ماسک را به انباشت «مخفیانه» سهام توئیتر متهم کرد.

سهام این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی روز سه‌شنبه به ارزش ۳۴.۰۶ دلار بسته شد که ۴.۳ درصد افزایش یافت، اما به طور قابل توجهی از مبلغ ۵۰ دلاری توافق پایین‌تر است.

توئیتر همچنین اعلام کرد که به این دلیل اطلاعات بیشتری در مورد اکانت‌های اسپم با ماسک به اشتراک نمی‌گذارد، زیرا می‌ترسید که او پس از کنار کشیدن از خرید توئیتر، یک پلتفرم رقیب ایجاد کند.

سهام تسلا، منبع اصلی ثروت ماسک، از زمان اعلام و بسته شدن معامله در روز سه‌شنبه، حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در ۶۹۹.۲۱ دلار بسته شد.

توییتر در یک پرونده جداگانه از دادگاه خواست تا دادگاه چهار روزه را در اواسط سپتامبر تعیین کند. کارشناسان حقوقی با توجه به اطلاعاتی که عمومی هستند، به نظر می‌رسد توئیتر در این شکایت دست بالا را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->