نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رقابت ساپینتو و نکونام برای جذب رضاوند!

  • کد خبر: ۱۱۷۲۸۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
رقابت ساپینتو و نکونام برای جذب رضاوند!
درخشش آرش رضاوند درترکیب فولاد سبب شده هم ساپینتو علاقمند به تداوم حضور این بازیکن در استقلال باشد و هم نکونام سفت و سخت این بازیکن را بخواهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمتر کسی تصور می‌کرد  آرش رضاوند که در نیم فصل نخست  لیگ بیست و یکم به طور قرضی از استقلال راهی فولاد شد، چنان در تیم اهوازی بدرخشد که حالا هم جواد نکونام خواستار تداوم حضور این بازیکن در ترکیب فولاد باشد و هم ساپینتو بعد از تماشای فیلم بازی‌های این بازیکن خواستار ادامه حضورش دراستقلال باشد.

رضاوند این روز‌ها هرگز با آن رضاوندی که در استقلال تبدیل به بازیکنی بی اثر شده بود شبیه نیست و زمین تا آسمان متفاوت است وتبدیل به یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالاتی شده است.

ساپینتو به مسئولان باشگاه استقلال گفته تحت هرشرایطی این بازیکن حفظ شود، اما رضاوند که می‌داند ماندنش در استقلال ممکن است دوباره به نیمکت نشینی‌های پی درپی بینجامد در تلاش است از استقلال جدا شود وبازهم برای فولاد خوزستان بازی کند.

رضاوند حضور درفولاد خوزستان را درواقع از لحاظ فوتبالی تصمیم معقولانه‌تری برای خود می‌داند و با اینکه همواره از استقلال و هوادارانش با احترام یاد کرده، اما براین باور است که بازی در فولاد برایش بهتر است. با این حال هنوز تصمیم نهایی درباره او اتخاذ نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال از سویی با درخواست جدی ساپینتو برای ادامه همکاری با رضاوند مواجه‌اند و از سویی تمایل این بازیکن برای جدایی و پیوستن دوباره به باشگاه فولاد را می‌بینند که این مسئله سبب شده تصمیم گیری درباره رضاوند قدری دشوار شود.

استقلال درپست رضاوند دو بازیکن شاخص به نام‌های مهدی‌پور و عزیزبک آمانوف را دارد واگر این بازیکن از استقلال جدا شود، سرمربی پرتغالی استقلال با جدیت بیشتری به دنبال جذب هافبک بازیساز خارجی خواهد رفت.

به هرحال ماجرای رضاوند واستقلال تبدیل به یک معمای جذاب، اما پیچیده شده که البته نهایتا باید تا آخر این هفته تکلیفش مشخص شود. اگر ساپینتو راضی به جدایی رضاوند نشود، این بازیکن باید به همراه دیگر استقلالی‌ها ساکش را برای برگزاری اردوی برون مرزی استقلال ببندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->