قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟
سرخط خبرها

وزیر ورزش: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر فنی نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۱۱۷۴۵۱
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
وزیر ورزش: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر فنی نمی‌دهیم
تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و نظر نهایی وزارت ورزش در این خصوص به شهرآرانیوز اظهار کرد: منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی‌دهیم، اما جلسه خوب و محرمانه‌ای روز گذشته با ماجدی، سرپرست فدراسیون داشتم و قرار بر این شد که امروز جلسه مشترکی میان کمیته فنی و هیات رییسه داشته‌باشند. به تهران که برگردم، مجددا اطلاع کسب خواهم کرد.

وی افزود: به ماجدی اطمینان دادم که هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون خواهدبود و حمایت می‌کند. چه گزینه نهایی خارجی باشد و چه داخلی، هر منبعی که لازم باشد در اختیار فدراسیون با دستور دکتر رییسی، رییس جمهور قرار خواهیم‌داد.

سجادی گفت: ستادی برای جام جهانی قطر داریم که مخبر، معاون رییس جمهور به عنوان رییس آن ستاد فعالیت می‌کند. از جنبه‌های مختلف در قطر قرار است موفق باشیم، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که انشالله نتایج خوبی کسب می‌کند. قرار است به قطر کمک کنیم و در کنارشان باشیم و همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... داشته‌باشیم.

وزیر ورزش گفت: به جز مخبر که رییس این ستاد است، من مسئول کمیته ورزش آن هستم. هر کجا چه در ستاد چه در هیات دولت، رییسی و مخبر بار‌ها تاکید کرده‌اند که برای موفقیت و آمادگی تیم ملی فوتبال هر کمکی از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

وی افزود: مسائل فنی، مسائل داخلی فوتبال است. دیروز به ماجدی گفتم هر تصمیمی اعم از ابقای کادرفنی فعلی یا انتصاب مربی ایرانی یا خارجی بگیرند، هر هزینه‌ای که داشته‌باشد، برای هر مدت و هر مبلغی، اگر حاصل کار کارشناسی و فنی باشد که حتما هم هست، ما در وزارت ورزش به این تصمیم احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم.

وی افزود: هیچ نقصانی در این خصوص وجود ندارد و رییسی هم دستور داد هر تصمیمی نیاز است تا ضمن حفظ اتحاد تیم، بازیکنان با بهترین شرایط روحی و جسمانی به مسابقات جام جهانی بروند، اتخاذ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->