کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟
سرخط خبرها

۹۵ درصد مردم حداقل یک دز واکسن کرونا گرفتند

  • کد خبر: ۱۱۷۹۶۸
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
۹۵ درصد مردم حداقل یک دز واکسن کرونا گرفتند
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آمارها تاکنون ۹۵ درصد مردم کشور حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین الهی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم و آئین دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی در حرم امام رضا (ع) اظهار کرد: بر اساس آمارها تاکنون ۹۵ درصد مردم کشور حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند و برای ۸۶ درصد نیز دو مرحله واکسن تزریق شده است که نشان از حمایت مردم از این امر دارد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون بیش از ۱۵۱ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شده است که نشان از استقبال مردم از این امر است.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد، واکسیناسیون مخالف جدی ندارد و تعداد مخالفان خیلی کم است و شاید مخالفت‌ها را همچون سرو صدا دانست که در مقابل واقعیت صورت گرفته است.

عین الهی گفت: آمار واکسیناسیون مردم کشور ما، در دنیا بی نظیر است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم و آئین دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی در بارگاه رضوی نیز گفت: حضور در این حرم برای مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی، افتخاری است که برای اولین بار شکل گرفته است.

وی افزود: این امر نشان دهنده این است که جوانان ما تابع فرمانده هستند و امام رضا (ع) را فرمانده خود می‌دانند و عهدی که اینجا بسته می‌شود نیز از این منظر دارای اهمیت است که نشان می‌دهد جوانان ما همواره با انقلاب اسلامی ایران هستند و از آن دفاع خواهند کرد.

عین الهی اظهار کرد: شغل‌هایی که به موضوع سلامت مردم ارتباط دارد اهمیت دارد و متخصصان این امر در کنار کسب علم، معرفت و اخلاق نیز به دست می‌آوردند و مردم نیز به آنها احترام می‌گذاشتند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از انقلاب علوم پزشکی ما متحول شد و قوی‌ترین کادر سلامت منطقه مربوط به کشور ما است و کشورهای همسایه نیز برای درمان به ایران می آیند و ما در نهایت باید به سمت مرجعیت علمی که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، حرکت کرد.

وی بیان کرد: باید در کنار علم خود را به زیور اخلاق نیز بیاراییم تا خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم همانگونه که در دوران کرونا شاهد رشادت‌های کادر درمان و اهدای شهدایی در حوزه سلامت بودیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->