سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

حادثه برای مینی بوس کوهنوردان در رودخانه زشک

  • کد خبر: ۱۱۸۱۲۶
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
  • ۱
حادثه برای مینی بوس کوهنوردان در رودخانه زشک
واژگونی مینی بوس کوه‌نوردان، ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری شاندیز گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل کوهنوردان در مسیر عزیمت به قله شیرباد بعد از چشمه قُلقُلی به داخل رودخانه سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه چندین کوهنورد آقا و خانم مصدوم شدند که با تلاش نجاتگران اتش نشانی شاندیز و تیم هلال احمر از داخل خودرو رهاسازی شده و برای امداد رسانی به تکنسین های اورژانس تحویل داده شدند.

تکمیلی| ۱۲ مجروح در پی واژگونی مینی بوس کوهنوردان به داخل رودخانه زشک

علیشاهی، مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد گفت: در پی واژگونی مینی بوس حامل کوهنوردان در رودخانه در جاده زشک بالاتر از چشمه قل قلی قبل از روستا هیته ۱۲ نفر مصدوم شدند که ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان های طالقانی و شهید کامیاب مشهد منتقل شدند و خوشبختانه مصدوم بدحال در این حادثه گزارش نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
تو راه برگشت بودیم که اولین ماشین رسیدیم و همه رو با کمک مردم و خود اعضا تیم از مینی بوس درآوردیم و اوردیمشون تو جاده و فقط یک خانم بعلت صدمات بیشتر نمیشد بیاریم بیرون و نیروهای امداد زحمت آخرین نفر رو کشیدن...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->