مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها
مدیرعامل جدید سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد معارفه شد

راننده جدید پشت فرمان اتوبوس‌رانی

  • کد خبر: ۱۱۸۱۸
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
راننده جدید پشت فرمان اتوبوس‌رانی
گروه خبر| پس از ۱۸ ماه، دوباره سیر تغییرات در مدیریت‌ها به سازمان اتوبوس‌رانی مشهد رسید و سیدمهدی حسینی پویا که خرداد سال گذشته کارش را در این سازمان عریض و طویل آغاز کرده بود، صندلی‌اش را به سعید حسینقلی‌زاده‌مقدم که پست‌های مختلف مسئولیتی را در مدیریت شهری تجربه کرده است، داد تا فصل جدیدی از کتابچه خدمت شرکت واحد باز شود. دیروز قبل از برپایی مراسم معارفه مدیرعامل جدید این مجموعه، حکم محمدرضاکلائی، شهردار مشهد، برای حسینقلی‌زاده‌مقدم رسانه‌ای شد. او سوابقی همچون شهرداری منطقه ۱۰ و مدیرعاملی سازمان عمران شهرداری مشهد را در کارنامه کاری خود دارد.
معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد نیز که به همراه شماری از اعضای شورای شهر به مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل اتوبوس‌رانی رفته بود با قدردانی از تلاش‌های سیدمهدی حسینی‌پویا، مدیرعامل سابق سازمان اتوبوس‌رانی، گفت: وی از مدیران پرتلاش و توانمند مدیریت شهری مشهد است که در دوره تصدی بر سازمان اتوبوس‌رانی اقدامات خوبی انجام داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه‌نائینی افزود: حسینی‌پویا از مدیرانی بود که ارتباط مستقیمی با بدنه سازمان داشت که یکی از مصادیق عینی آن، حضور در نجف‌اشرف و نظارت مستقیم بر خدمات‌رسانی اتوبوس‌های شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی بود. وی اضافه کرد:
حسینقلی‌زاده‌مقدم که از این پس سکان مدیریت سازمان اتوبوس‌رانی را برعهده خواهد داشت، از همکاران پرتلاش و آشنا به مدیریت شهری است که امیدواریم با همکاری سایر بخش‌ها عملکرد موفقی در این سازمان داشته باشد.

چرخش مدیریت لازمه کار است
مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در این مراسم با بیان اینکه معتقدم مدیریت باید چرخش داشته باشد تا فکر جدید به‌کار گرفته شود، اظهارکرد: در ابتدای کار با اعتصاب اتوبوس‌رانان بخش خصوصی روبه‌رو بودیم که با پیگیری‌های لازم این مشکل حل شد و مشکلات سازمان اتوبوس‌رانی به حداقل رسید.
علیرضا شهریاری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر، نیز با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان اتوبوس‌رانی گفت: گاهی ۲ مدیر توانمند نمی‌توانند با هم کار کنند و این حق مدیر است که در صورت لزوم دست به تغییر بزند.
احسان اصولی رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و زیارت شورای شهر مشهد، نیز در ادامه این مراسم گفت: معتقدم که اتوبوس‌رانی مشهد می‌تواند همکاری خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
مدیرعامل سابق اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهارکرد: در این مدت تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی از ۱۶۷۰ دستگاه در سال ۹۷ به ۱۸۴۲ دستگاه اتوبوس در سال ۹۸ با نوسازی اتوبوس‌های فرسوده افزایش پیدا کرد.
حسینی پویا با اشاره به افزایش رضایت مردم از سازمان اتوبوس‌رانی از ۶۳.۹ به ۶۵.۲ درصد طی یک سال گذشته، گفت: کیفیت‌بخشی به مصرف سوخت، اصلاح و تدقیق بهای تمام شده هزینه هر سفر، انعقاد قرارداد خرید اتوبوس و مینی‌بوس و تحویل بخشی از آن در این شرایط زمانی، بخشی از عملکرد مهم سازمان اتوبوس‌رانی بوده است.
مدیرعامل جدید سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه امیدوارم با همکاری همکارانم در سازمان اتوبوس‌رانی سهمی در توسعه شهر مشهد داشته باشم، گفت: عامل موفقیت هر سازمان این است که کارکنان آن بدانند سهمی در موفقیت‌های آن سازمان دارند و باتوجه به همین موضوع به این سمت خواهیم رفت که سهم بیشتری برای همکاران در موفقیت‌ها در نظر بگیریم.
حسینقلی‌زاده‌مقدم ادامه داد: همه در جریان وضعیت ناوگان اتوبوس‌رانی قرار داریم و به همین دلیل با توجه به شرایط کنونی باید برای بهبود آن بیشترتلاش کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->