نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده
سرخط خبرها

قاتلان مجید عبدالباقی بازداشت شدند

  • کد خبر: ۱۱۸۳۵۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
قاتلان مجید عبدالباقی بازداشت شدند
پلیس آگاهی خوزستان در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به دستگیری قاتلان مجید عبدالباقی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در عملیات دستگیری عاملان تیراندازی روز گذشته، خودرو و سلاح‌های به‌کار رفته در قتل هم ضبط شدند.
روز گذشته مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل مورد سوءقصد قرار گرفت. وی ساعت ۱۴ دیروز مقابل ساختمان ایرانیان به ضرب گلوله مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به رغم تلاش پزشکان برای احیا، جان خود را از دست داد.
ساختمان متروپل آبادان معروف به برج دوقلو ظهر روز دوم خرداد ماه فروریخت و ۴۳ نفر در این حادثه جان باختند.

ماجرا چه بود؟
برادر حسین عبدالباقی، مالک متروپل آبادان در اقدامی مشکوک، توسط افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت؛ ماجرا چه بود؟
مجید عبدالباقی، برادر مالک متروپل آبادان که روز گذشته هدف سوء قصد قرار گرفته بود، به علت شدت جراحات واردشده درگذشت. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد، نشان می‌داد مجید عبدالباقی ظهر روز شنبه در مجتمع مسکونی خود هدف سوءقصد قرار گرفت. آن طور که ایرنا نوشته است پیکر خونین او به بیمارستان نفت آبادان منتقل و به علت شدت جراحت احیا شد، اما ساعتی پس از این سوء قصد، فوت کرد.
تصویری که نشان دهنده سوء قصد به جان عبدالباقی است، ساعت ۲۵: ۱۴ را نشان می‌دهد که وی وارد پارکینگ مجتمع مسکونی محل سکونت خود می‌شود. خودروی ساینایی وی را تعقیب و مقابل در پارکینگ توقف می‌کند که یک نفر از خودرو پیاده می‌شود و با اسلحه کلاشینکف و دیگری از داخل خودرو با اسلحه کمری به داخل پارکینگ شلیک می‌کند.
پس از آن بقایای پوکه‌های تیر‌های شلیک شده روی زمین کشف می‌شود که گفته شده حدود ۶ تیر به مجید عبدالباقی اصابت کرده است.

جزئیات حادثه از زبان فرمانداری
فرمانداری ویژه آبادان درباره جزئیات این حادثه گفته است: ظهر روز شنبه افرادی ناشناس اقدام به تیراندازی به مجید عبدالباقی در مجتمع مسکونی وی کردند و پس از تیراندازی به سوی وی از محل تیراندازی متواری شدند. عباسپور گفت: تحقیقات برای شناسایی افراد تیرانداز آغاز شده است. رئیس بیمارستان نفت آبادان هم ساعتی پس از سوء قصد گفت: پیکر بی‌جان مجید عبدالباقی که هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود به به اتاق عمل بیمارستان نفت منتقل و اقدامات مقتضی برای احیای او انجام شد. او افزود: اقدامات پزشکی برای نجات جان عبدالباقی متاسفانه به علت شدت جراحت، نتیجه بخش نبود.

دادستان مرکز استان خوزستان هم از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی در دادگستری این استان خبر داد. صادق جعفری چگنی در گفتگو با میزان درباره جزئیات حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: این فرد در پی حمله افرادی با شلیک چندین گلوله هدف قرار گرفت و پس از وقوع حادثه به بیمارستان منتقل شد. دادستان شهرستان آبادان بلافاصله پس از وقوع حادثه با حضور در محل مذکور، با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، موضوع را بررسی کرد و تحقیقات اولیه در حال انجام است. وی افزود: در این حادثه تاکنون فرد یا افرادی دستگیر نشده اند.
سرنخ برادر عبدالباقی از متروپل
حدود دوماه قبل ساختمان مرتفع متروپل آبادان فروریخت. در این میان، یکی از موضوعاتی که توجه کاربران را به خود جلب کرد، سرنوشت حسین عبدالباقی مالک متروپل آبادان بود. از همان لحظه ریزش ساختمان، مطالب مختلفی درباره رشوه دادن مالک متروپل آبادان در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شد که از فساد، پشت این ساختمان حکایت داشت و همین موضوع حساسیت کاربران درخصوص مالک متروپل را افزایش داده بود.

به دنبال حساسیت افکار عمومی راجع به مالک متروپل و مسئولانی که در این فاجعه دخیل بودند، در همان روز دوشنبه اعلام شد با حکم دادستان خوزستان مالک متروپل بازداشت شده است، اما فردای آن روز، ناگهان ماجرا تغییر کرد و اعلام شد عبدالباقی زیر آوار متروپل، از دنیا رفته است. انتشار این خبر حساسیت‌ها به سرنوشت عبدالباقی را بیشتر کرد و باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره فوت او اظهار تعجب کنند. اما در همان روز‌ها در تصاویری که در فضای مجازی هم خبرساز شد، برادران حسین عبدالباقی به سردخانه و کنار پیکر برادرشان رفته بودند که نحوه گریه کردن آن‌ها واکنش مخاطبان و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->