برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

مبلغان عضوی موثر در تمام مویرگ‌های جامعه هستند

  • کد خبر: ۱۱۸۷۲۰
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
مبلغان عضوی موثر در تمام مویرگ‌های جامعه هستند
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: گاهی برخی افراد می‌گویند که مبلغان عضو غیر موثری هستند که این تخیلی بیش نیست، زیرا حضور مبلغان دین در تمام مویرگ‌های جامعه دیده می‌شود که حضوری اثرگذار است.تبلیغ، حوزه اثرگذار و بی‌نهایت است پیش روی شما.

گروه فرهنگ|شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی حسینی‌زهان در گردهمایی سالانه مبلغین و مبلغات که آستانه ایام محروم در سالن همایش سازمان تبلیغات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: حرکت تبلیغی در محیط‌های مختلف حرکتی امید‌بخش و انتظاری است که شخص مقام معظم رهبری از جامعه تبلیغی دارد. در گفت‌وگویی که قبل از برنامه‌ریزی‌های ماه محرم در خدمت مقام معظم رهبری شکل گرفت، ایشان تاکید داشتند مبلغان در ایام محرم نهایت بهره‌برداری شایسته را داشته باشند و به مسئولان خود تاکید کردند با تمام توان از جریان تبلیغ در این ماه پشتیبانی کنند.

وی افزود: مبلغان سربازان خط مقدم، پیام آوران دین، نورانیت جامعه،حمله کننده‌ به دشمنان مملک و جانبازان و ایثارگران عرصه تبلیغ هستند. در هر سازمانی که حضور پیدا کردم، دست نیاز آن سازمان را به مبلغان دین شاهد بودم. در هر نهادی اجتماعی، فرهنگی و حتی نهادهای ورزشی، سازمان‌هایی که ابعاد علمی دارند همچون پارک علم‌وفناوری خراسان تا پلیس امنیت اخلاقی از مبلغان خواسته‌اند که در کنارشان باشند. بنابراین قدردان این نعمت باشید که خداوند متعال نیاز به شما را در تمام عرصه‌ها قرار داده است.

وی اضافه کرد: گاهی برخی افراد می‌گویند که مبلغان عضو غیر موثری هستند که این تخیلی بیش نیست، زیرا حضور مبلغان دین در تمام مویرگ‌های جامعه دیده می‌شود که حضوری اثرگذار است.تبلیغ، حوزه اثرگذار و بی‌نهایت است پیش روی شما.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->