نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛ فرش‌ میزبان گیتی‌، چیپس مهمان سفیر

  • کد خبر: ۱۱۹۴۱۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛ فرش‌ میزبان گیتی‌، چیپس مهمان سفیر
نمایندگان مشهد در لیگ برتر فوتسال کشور، امروز کار سختی مقابل حریفان‌شان دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال امروز آغاز می‌شود و نمایندگان مشهد در دو بازی سرنوشت‌ساز به میدان می‌روند. دو دیداری که می‌تواند مسیر هر دو تیم را در آینده ترسیم کند. فرشی که میزبان مدعی قهرمانی است و چیپسی که به مهمانی هم‌نشین قعرنشین خواهد رفت. پیروزی مشهدی‌ها در هر کدام از این دو بازی آن‌ها را در وضعیت خوب صعودی قرار می‌دهد و شکست می‌تواند آن‌ها را به منطقه خطر فرابخواند.

فرش‌آرا – گیتی‌پسند| مبارزه همیشه‌جنجالی

زردآبی‌های فرش‌آرا درحالی امروز از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان گیتی‌پسند هستند که تاریخ تقابل‌های این تیم نشان‌دهنده حساسیت زیاد این بازی است. فرش آرا و گیتی‌پسند هر بار به مصاف یکدیگر رفتند، تقابلشان خالی از حاشیه نبوده است. دو تیمی که حالا در وضعیتی متفاوت در جدول هستند. گیتی‌پسند مدعی از سه بازی قبلی‌اش دو پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد و با شش امتیاز تیم سوم جدول است. در مقابل، فرش‌آرا میزبان این دیدار، با دو شکست و فقط یک پیروزی، سه امتیازی است و در جایگاه نهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌هاست. شاید پیروزی در این بازی برای تیم مشهدی مهم‌تر باشد، زیرا سه امتیاز این نبرد هم فرش‌آرا را از خطر پایین‌نشینی می‌رهاند و هم شاگردان قدرت بهادری را در جدول به گیتی‌پسندی می‌رساند که یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ‌برتر و مدعی قهرمانی است.

سفیر گفتمان – چیپس کامل| فرار از قعر با گفتمان!

سفیر گفتمان، چیپس کامل مشهد و قند کاترین آمل سه تیم تک‌امتیازی جدول لیگ‌برتر فوتسال تا پایان هفته سوم هستند که همین حالا به‌ترتیب چسبیدگان به قعر هستند و باید از همین امروز به فکر فرار از این بحران باشند. نماینده مشهد امروز از ساعت ۱۷ در تهران مهمان یک بازی شش‌امتیازی است. تقابل سفیر گفتمان و چیپس کامل برای شاگردان محسن جنگی از حساسیت ویژه‌ای هم برخوردار است، چراکه سفیر تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده است، اما مدیران چیپس در دومین فصل مسابقات به‌دنبال ثبات هستند و هیچ برای آن‌ها روی خوشی ندارد که از همین هفته‌های ابتدایی ترس از سقوط به جان تیمشان بیفتد. البته چیپسی‌ها هفته گذشته و در جدال با کراپ که یکی از مدعیان است، اولین امتیاز فصل را به‌دست آوردند و حالا امیدوارند با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز در مسیر خوب قرار بگیرند.

و ۵ تقابل مهیج دیگر...

سایر بازی‌های هفته چهارم هم به نوبه خود حساسیت‌های ویژه جدولی دارد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته، مقاومت البرز باید از مس سونگونی پذیرایی کند که در یک غافل‌گیری بزرگ هفته گذشته به تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده گهرزمین باخت! کراپ الوند با همین تیم خطرناک گهر بازی می‌کند و صنایع هرمزگان هم با زندی‌بتن کلاردشت تقابل دارد. کاترین هم که هنوز با حسین شمس به خواسته‌هایش در لیگ‌برتر نرسیده است، میزبان سن‌ایچ شهر ساوه خواهد بود. فولاد زرند ایرانیان و فردوس قم هم باید در کرمان به‌مصاف یکدیگر بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->