حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ناکامی مطلق

  • کد خبر: ۱۱۷۹۵۴
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
ناکامی مطلق
فـرش‌آرا و چیپس کامل مشهد با قبول ۲ باخت مقابل حریفــــــــان، هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال را به پایان رساندند

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال با دو شکست برای نمایندگان فوتسال مشهد به پایان رسید. در این هفته از رقابت‌ها فرش‌آرا در مشهد و در سالن شهید بهشتی به‌مصاف کراپ الوند رفت و در تبریز هم چیپس کامل مهمان مس سونگون بود. دو دیداری که از ابتدا تصور می‌شد برای نمایندگان مشهد سخت باشد، اما کسی شاید انتظار نداشت با دو شکست سنگین برای آن‌ها همراه باشد. فرش‌آرا در خانه و در حضور هوادارانی که بعد از دو سال به سالن آمده بودند، ۳ بر ۱ مغلوب کراپ شد تا دوستدارانش را با چهره‌ای عبوس و ناراحت روانه خانه کند و چیپس کامل هم در تبریز با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل مس مدعی زمین‌گیر شد تا دومین شکست فصل را خارج از خانه تجربه کند.

فرش‌آرا ۰ – کراپ ۲

نیمه اول| هول‌وولا و دیگر هیچ!

زردآبی‌های مشهد دیروز بازی را پرانرژی آغاز کردند، اما شاید بتوان بهترین تعبیر را از دستپاچگی و بی‌برنامگی‌شان در همان صحنه اول بازی جست‌وجو کرد؛ جایی که فرشی‌ها با ترکیب ابتدایی قدرت بهادری، سعید سروری، علی اسعدی و بهمن جعفری چندین چرخ جذاب در زمین زدند و توپ را میان هم ردوبدل کردند، اما در کمال تعجب به‌سادگی آب خوردن درنهایت توپ را در نیمه زمین خود به اوت زدند!

«هیچ» حاصل چند چرخ خوب، اما بی‌هدف بود! فرش‌آرا در دیدار دیروز مقابل کراپ الوند و در نیمه اول بی‌برنامه و خیلی دورهمی فوتسال بازی کرد. اتفاقی که شاید بیشتر به‌واسطه حضور دوباره تماشاگران در سالن شهید بهشتی مشهد بود و همین مسئله بازیکنان را تحت‌تأثیر قرار داده بود. با وجود این، عملکرد ضعیف بازیکنان جدید فرش‌آرا در نیمه اول هم یکی از وجوه قابل تشخیص بازی بود. بازیکنانی که هیچ‌کدام در حد لیگ‌برتر نبودند و اگر نبود یکی‌دو شلیک مرگ‌بار بازیکن‌مربی تیم به‌سمت چهارچوب دروازه کراپ، شاید هیچ موقعیت جدی دیگری از میزبان روی دروازه مهمان خلق نمی‌شد.

نیمه دوم| پرشوت، بدشانس

نیمه دوم برای فرش‌آرا با نمایش پرشوت به‌سمت چهارچوب دروازه کراپ الوند همراه بود. نیمه‌ای که بازیکنان فرش به‌ویژه قدرت بهادری بار‌ها چهارچوب دروازه مهمان را با شوت‌های مهلک خود نشانه گرفتند که هر بار به سد محکمی به‌نام «سعید مؤمنی» خوردند؛ دروازه‌بانی که این فصل از مس سونگون به کراپ الوند آمده است تا کار را برای شاگردان محمود خوراکچی درآورد. فرش‌آرا در نیمه دوم بهتر عمل کرد، اما بازهم حرکات انفرادی بازیکنان این تیم بود که به خلق موقعیت می‌انجامید و کمتر شاهد حرکات ترکیبی در زمین کراپ بودیم. پاورپلی شاگردان بهادری هم جواب نداد و این تیم گل سوم را روی همین تاکتیک دریافت کرد.

البته در ثانیه‌های پایانی و در شرایطی که بازی ۳ بر ۰ به‌سود مهمان دنبال می‌شد، بالاخره یکی از شلیک‌های قدرت بهادری به گل تبدیل شد تا از سنگینی شکست خانگی برای تیم مشهد کاسته شود. فرش‌آرا با این باخت همه رشته‌های هفته اول مقابل فولاد زرند را پنبه کرد تا حالا با یک برد خارج از خانه و یک باخت در پایان هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال همان همیشگی باشد؛ میانه‌نشین مطلق!

مس سونگون ۸ – چیپس کامل ۳
بازنده، اما بهتر از سال قبل

چیپسی‌های کامل بازی هفته دوم خود را هم با شکست پشت‌سر گذاشتند تا از همین حالا یکی از تیم‌هایی باشند که باید خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس کنند. شاگردان محسن جنگی روز گذشته در دیدار دشوار خارج از خانه مقابل مس سونگون مدعی تن به شکست سنگین ۸ بر ۳ دادند. البته نباید فراموش کرد که چیپس فصل قبل در همین سالن ۱۱ بر ۰ به مس باخته بود و شاید بتوان این باخت را آبرومندانه‌تر تلقی کرد. فرهاد فخیم، ستاره مس در این بازی، سه‌بار برای تیمش گل‌زنی کرد تا هت‌تریک کرده باشد و پارساپور، جاوید، سنگ‌سفیدی و آقاپور دیگر گل‌های تیم تبریزی را به‌ثمر رساندند. برای چیپس هم در این بازی مانی قانع (دوگل) و سجاد امانی یک‌گل به‌ثمر رساندند.

نکته درخور اعتنا برای نماینده مشهد گل‌زنی دوباره مانی قانع، بازیکن جوان مشهدی، بود که در بازی اول هم توانسته بود برای تیمش گل‌زنی کند و حالا نوید یک گل‌زن شش‌دانگ را به فوتسال مشهد می‌دهد. چیپس هفته قبل هم در دیدار خارج از خانه مقابل گهرزمین سیرجان ۳ بر ۱ بازنده شد و حالا باید چشم‌انتظار نخستین بازی خانگی در هفته سوم باشد که مقابل تیم قدرتمند مقاومت البرز خواهد بود. همه این‌ها درحالی بود که دقایقی پیش از شروع مسابقه گفته شد درگیری شدیدی بین سرمربی تیم و یکی از اعضای کادرفنی در هتل محل اقامت تیم به‌وجود آمده که ظاهرا باعث غیبت این عضو کادرفنی در بازی (شما بخوانید اخراج او ازسوی سرمربی تیم) شده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->