نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اتلتیکومادرید و بوروسیادورتموند| میخ محکم شاگردان سیمئونه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت لیگ قهرمانان| شاهکار ژاوی در برابر استاد پخش زنده بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان (۲۲ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رای سنگین فیفا علیه استقلال| آمانوف به وعده‌اش عمل کرد! قهرمانی سازمان فرهنگی در شب تاریخی سالن بهشتی مشهد + فیلم تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا | استاد و شاگرد به هم رسیدند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ در دور رفت لیگ قهرمانان| توخل زنده ماند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی| همه چیز به دور برگشت کشید پخش زنده بازی آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان (۲۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اختلاف نکونام و خطیر قهرمانی را از استقلال می‌گیرد؟! فصل برای دانشگر تمام شد باشگاه استقلال به دنبال کاهش بدهی به ساپینتو باشگاه استقلال: از آسیا حذف نشدیم پایان مسابقات جام رمضان (شهدای چوار)‌تهران با حضور هاشمی و تاج شوک طیبی به تیم ملی فوتسال اعلام زمان مسابقات هفته‌های ۲۵ و ۲۶ لیگ برتر فوتبال داعش لیگ قهرمانان را تهدید کرد والیبال نشسته بانوان ایران فینالیست شد و در آستانه صعود به پارالمپیک قرار دارد رکورد ویژه الهلال به عدد ۳۳ رسید تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا | بهترین نسخه توپچی‌ها برابر مردان مونیخی
سرخط خبرها

اسفندیار: تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی جهان است| درصد آمادگی بازیکنان سنجیده شد

  • کد خبر: ۱۲۱۶۴۲
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
اسفندیار: تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی جهان است| درصد آمادگی بازیکنان سنجیده شد
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی جهان است، گفت: بازی‌های تدارکاتی کمک می‌کند تا در جام واگنر و قهرمانی جهان عملکرد مناسبی داشته باشیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین اسفندیار پس از شکست سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل اوکراین در دیداری دوستانه، گفت: بازی بدی نبود. هدف تیم ایران از برگزاری این بازی دوستانه رسیدن به آمادگی بیشتر بازیکنان بود، مخصوصاً اینکه دو بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.
وی ادامه داد: در این مسابقه علی‌اصغر مجرد با صلاحدید کادر فنی بیشتر در ترکیب قرار گرفت. ضمن اینکه کادر فنی تلاش کرد تا شرایط تمام بازیکنان را محک بزند. بازی‌های اصلی تیم ایران در جام واگنر ۲۷ تا ۲۹ مرداد است و در رقابت‌های قهرمانی جهان که حدود یک هفته دیگر آغاز می‌شود. بدون شک تمرکز اصلی روی مسابقات قهرمانی جهان است.
اسفندیار عنوان کرد: بازی با اوکراین برای این بود که کادر فنی بداند بازیکنان به چند درصد آمادگی رسیده‌اند تا به ترکیب ایده‌آل برسند. شناخت خاصی از حریف نداشتیم و تنها چند بازیکن حریف را می‌شناختیم که در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند. بدون آنالیز وارد بازی شدیم و کادر فنی حین بازی شرایط حریف را ارزیابی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->