نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

با رقیب سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر آشنا شوید

  • کد خبر: ۱۲۲۲۹۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
با رقیب سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر آشنا شوید
سرمربی تیم سپاهان معتقد است فقط یک تیم رقیب جدی آنها برای قهرمانی در لیگ برتر است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پرسپولیس در حالی در دو بازی اول لیگ به دو تساوی بدون گل دست پیدا کرد که هر دو بازی پرسپولیس در اصفهان و تهران یک مهمان ویژه داشت. ژوزه مواریس سرمربی پرتغالی سپاهان در هر دو بازی مهمان ویژه بوده و به صورت خاص تدابیر تاکتیکی و نوع بازی پرسپولیس را زیر نظر داشته است. اینکه مورایس در اصفهان به تماشای بازی پرسپولیس بنشیند شاید طبیعی باشد، اما اینکه برای تماشای پرسپولیس به تهران و ورزشگاه آزادی بیاید تا از نزدیک پرسپولیس را ببیند یک پیام مهم برای کادرفنی پرسپولیس دارد.

این مسئله نشان می‌دهد مورایس برخلاف ادعا‌های گذشته خود کاملا به فوتبال ایران مسلط است و می‌داند برای قهرمانی در این فصل پرسپولیس یکی از بزرگترین رقبای سپاهان خواهد بود. به همین دلیل مورایس به شکلی ویژه پرسپولیس را زیر نظر دارد تا بتواند در تقابل مستقیم با این تیم مچ سرمربی سرخپوشان را بخواباند. نکته جالب اینجا بود که مورایس در بازی پرسپولیس و فولاد نکات زیادی را یادداشت کرده بود تا شناختش از پرسپولیس بیشتر هم شود.

در این شرایط یحیی گل‌محمدی باید بداند منهای وضعیت عادی که تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند، سرمربی مطرح و پرتغالی سپاهان به شکلی ویژه تیم او را زیر نظر دارد و به خاطر همین باید بیشتر از گذشته حواسش به پرسپولیس و البته تقابل با سپاهان باشد. این موارد نشان می‌دهد که سپاهان رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی است. بعد از گذشت دو هفته از لیگ برتر سپاهان با ۶ امتیاز در صدر جدول و پرسپولیس هم با ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->