اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

برنامه ویژه ساپینتو برای بازی بعدی استقلال

  • کد خبر: ۱۲۴۰۶۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
  • ۱
برنامه ویژه ساپینتو برای بازی بعدی استقلال
سرمربی پرتغالی استقلال برنامه ویژه‌ای برای بازی تیمش مقابل پیکان دارد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی آبی‌ها در میانه میدان استقلال با مشکلاتی روبروست و حتی انتقادات بسیاری در مورد میانه میدان استقلال می‌شود و در این میان سرمربی تیم استقلال در نظر دارد تغییراتی را در این پست ایجاد کند.

در چند دیدار گذشته استقلال ساپینتو از ترکیب مهدی مهدی‌پور و سعید مهری در میانه میدان در کنار هم استفاده کرده، اما گفته می‌شود استقلال به یک هافبک خلاق و تغذیه کننده نیاز دارد و از آنجا که فصل گذشته زبیر نیک نفس با مهدی‌پور به هماهنگی رسیده بود سرمربی استقلال قصد استفاده از این بازیکن را دارد.

نیک نفس از بازی دوم استقلال دچار مصدومیت شد و ساپینتو از رضاوند و مهری در میانه میدان استفاده کرد، اما در حال حاضر زبیر نیک نفس سلامتی خود را باز یافته و از بازی بعدی استقلال در مقابل پیکان قرار است برای آبی‌ها به میدان برود.

گفتنی است استقلالی‌ها معتقدند عدم حضور زبیر در ترکیب استقلال و در کنار مهدی‌پور باعث شده که این بازیکن نیز دچار افت شود و حضور نیک نفس می‌تواند در تاثیرگذاری مهدی پور نیز موثر باشد. ساپینتو برای بازی با پیکان حساب ویژه‌ای روی هافبک‌هایش باز کرده است و قرار است نیک نفس در کنار مهدی‌پور از ابتدا به میدان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
من کاری ب بازی ی برد ندارم وقتی ارسلان بازی نده هیچ نمیخوام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->