شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

امام جمعه مشهد خطاب به دانش‌آموزان اعزامی به پیاده‌روی اربعین: اندیشه‌ای که در فکر حضرت قاسم‌(ع) بود، باید در فکر شما نوجوانان حاکم شود

  • کد خبر: ۱۲۴۱۹۵
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
امام جمعه مشهد خطاب به دانش‌آموزان اعزامی به پیاده‌روی اربعین: اندیشه‌ای که در فکر حضرت قاسم‌(ع) بود، باید در فکر شما نوجوانان حاکم شود
مراسم بدرقه و اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانش‌آموزی کشور با حضور نزدیک به ۷۰۰ دانش‌آموز برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی برگزار شد.

مهدی بی باک|شهرآرانیوز، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، در مراسم بدرقه و اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانش‌آموزی کشور به مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: امیدوارم این حرکت عظیم شما در جریان زیارت اربعین سرآغاز وابستگی شدید شما و زندگی شما به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) باشد و طلیعه‌ای در سرنوشت شما باشد که به‌عنوان ذخایر اسلام و انقلاب و اهل‌بیت(ع) شما را قرار بدهد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه سال ۹۸ اعزام دانش‌آموزان به پیاده‌روی اربعین صورت گرفت، افزود: آن روزی که پیاده‌روی اربعین برای دانش‌آموزان در استان خراسان رضوی آغاز شد، نسبت به امروز سنتان سه سال کمتر بود. هرسال که سن شما بیشتر می‌شود، وضعیت فکری و قلبی شما با سال قبل قابل مقایسه نیست. کانون اندیشه و فکر شما از نظر افکار و کانون دل شما از نظر احساسات امروز در شرایطی است که سه سال این‌گونه نبود.

وی با اشاره به اینکه انسان در دنیا زندگی‌اش از یک نقطه شروع می‌شود، گفت: شما در مقطعی هستید که خودتان می‌خواهید زندگی را شروع کنید. در شرایطی هستید که باید زندگی‌تان از یک نقطه شروع شود و این حرکت شرکت در پیاده‌روی اربعین برای شما یک نقطه‌ای ایجاد کرده است که زندگی شما از آن آغاز شود.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: خوش‌به‌سعادت شما که از بین هزاران بچه شیعه که می‌خواهند زندگی خود را آغاز کنند، زندگی شما از نقطه حسینی‌شدن شروع می‌شود. این نقطه به زندگی شما رنگ می‌دهد و این قدم‌برداشتن در مسیر کربلای سیدالشهدا(ع) همه‌اش خاطراتی است که شما را در طول عمرتان می‌سازد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اندیشه‌ای که در فکر حضرت قاسم(ع) بود، باید در فکر شما نوجوانان حاکم شود. اگر این اندیشه در ذهن شما باشد، می‌توان یک نوجوان انقلابی و در خط شهادت بود.

به گزارش شهرآرانیوز، برای سومین سال، ۶۵۰ دانش‌آموز بسیجی دختر و پسر از سراسر استان خراسان رضوی به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->