میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

آلودگی هوا، احتمال لغو بازی استقلال- سپاهان را قوت داد

  • کد خبر: ۱۲۴۳۵
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
آلودگی هوا، احتمال لغو بازی استقلال- سپاهان را قوت داد
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در تمامی رده‌ها منوط به شرایط مناسب آب و هوایی و تصمیم‌گیری استانداری و نهاد‌های مربوطه خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به افزایش لحظه‌ای شاخص آلودگی هوا در  استان تهران و  هشدار‌هایی که از سوی استانداری تهران در این خصوص صادر می‌شود، در صورتی‌که شرایط برگزاری مسابقات ورزشی و به‌ویژه فوتبال برای هفته آینده خطرناک اعلام شود، سازمان لیگ فوتبال ایران نیز طبق مقررات اقدام خواهد کرد.

 اگرچه تقویم مسابقات فصل ۹۹-۹۸ بسیار فشرده است، اما اولویت سلامت ورزشکاران، داوران و تماشاگران خواهد بود به همین دلیل در صورت اعلام وضعیت اضطرار آلودگی هوا، تمامی مسابقات لیگ برتر و سایر رده‌های لیگ، دسته اول، دوم و سوم و جام حذفی سراسر کشور که در استان تهران برگزار می‌شود و مسابقات رده‌های سنی مختلف در استان تهران لغو خواهد شد.

با این‌حال سازمان لیگ تا این لحظه اصرار به برگزاری مسابقات طبق تقویم اعلام شده خواهد داشت که با اعلام استانداری تهران مطابق قانون تصمیم‌گیری می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است استقلال و سپاهان هفته آینده، دوم دی‌ماه در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که البته برگزاری این دیدار با مخالفت حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید مواجه شده و او خواستار حضور بازیکنان امید این دو تیم در اردوی تیمش است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->