نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

تنها تیم فوتبال لیگ‌برتری خراسان‌رضوی در آستانه انحلال

  • کد خبر: ۱۲۴۷۰۶
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
تنها تیم فوتبال لیگ‌برتری خراسان‌رضوی در آستانه انحلال

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از سقوط تیم پرحاشیه شهرخودرو از لیگ‌برتر فوتبال مردان، فقط یک امتیاز لیگ‌برتری فوتبال کشور برای خراسان‌رضوی باقی ماند؛ کیان نیشابور حدود دو سال پیش اولین‌بار در تاریخ فوتبال خراسان توانست به لیگ‌برتر بانوان کشور صعود کند. با وجود این، کیان از همان اولین سال حضورش مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مدیران قرار گرفت و در آستانه فصل پیش به‌دلیل نبود حمایت مالی در فکر انصراف بود، اما دقیقه ۹۰ دست‌هایی برای کمک از راه رسیدند، اما در نیمه راه دوباره کیان تنها شد و بازهم در اواخر نیم‌فصل اول یکی از گزینه‌های اصلی کناره‌گیری بود.

با وجود این، کیان راه را بسیار قوی‌تر ادامه داد و توانست به‌سختی تنها امتیاز دختران خراسان را حفظ کند. درحالی‌که احتمال می‌رفت برای فصل جدید اوضاع بهتر شود و از ابتدای تابستان جلسات متعددی برای حضور قوی‌تر دختران کیان در لیگ‌برتر برگزار می‌شد، هنوز شرایط مشابه سال گذشته است با این تفاوت که این‌بار مشتری برای خرید امتیاز و احتمال خروج سهمیه از خراسان‌رضوی وجود دارد.

می‌گویند «بفروش بره!»

سهیلا جعفری، سرمربی تیم فوتبال دختران کیان نیشابور در لیگ‌برتر کشور، درباره وضعیت این روز‌های تیمش می‌گوید: صدافسوس که مسئولان غیربومی ما برای این سهمیه هیچ ارزشی قائل نیستند و با جمله «بفروش بره!» خیلی راحت جواب ما را دادند. اگر این اتفاق بیفتد و سهمیه به استان دیگر واگذار شود، روز سیاه و تلخ فوتبال دختران این شهر خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: فقط سی روز تا شروع لیگ‌برتر بانوان باقی است و بیشتر تیم‌ها حتی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، اما ما هنوز درحال برگزاری جلسات با مسئولان هستیم که ببینیم حمایت می‌شویم یا نه! جعفری خاطرنشان می‌کند: نامه‌نگاری‌ها با فرمانداری، رئیس هیئت فوتبال و نماینده‌های مجلس انجام شده و جلسات با فرماندار و هیئت استان نیز برگزار شده است، اما متأسفانه هنوز اقدام و حمایتی نشده است و همه بر این امر تأکید می‌کنند که هیچ بنگاه و صنعتی از این تیم حمایت نمی‌کند و بهتر است این سهمیه به خارج استان واگذار شود. اما این تیم تنها تیم لیگ‌برتری تاریخ فوتبال بانوان خراسان‌رضوی است و بسیار حیف است که به‌آسانی آن را از دست بدهیم. او می‌گوید: حتی ما اعلام کردیم مسئولان به هر صنعتی که صلاح می‌دانند این سهمیه را در نیشابور واگذار کنند تا با نام همان صنعت در مسابقات حاضر شویم و بحث تبلیغاتی نیز برای آن‌ها داشته باشد، اما بازهم کسی برای این دختران فوتبالیست نیشابور پدر نشد.

مخالف خروج امتیاز هستیم

در واکنش به این صحبت‌ها و احتمال نابودی تیم کیان نیشابور، دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی مسئولان نیشابور را خطاب قرار داده و اعلام کرده است که دستگاه‌های دولتی و فرماندار نیشابور و صنایع پای کار بیایند و از انحلال و خروج امتیاز تیم فوتبال بانوان نیشابور جلوگیری کنند. محسن حیدری دراین‌باره اظهار کرد: آقای شکیبا، مدیرعامل این تیم، اعلام کرده است که امکان تیم‌داری ندارد. چندین جلسه در نیشابور بابت این موضوع برگزار شده است.

در آخرین جلسه با حضور فرماندار نیشابور مقرر شد صنایع و بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان پای کار بیایند تا تنها تیم لیگ‌برتری شرق کشور در حوزه بانوان، حفظ شود. او گفت: این تیم به‌نام نیشابور است و حاصل زحمات فوتبالی‌های این شهرستان ازجمله مدیرعامل این تیم است. مدیرعامل باشگاه درخواست خروج امتیاز باشگاه از استان را دارد، اما ما به‌دلیل نگاه حمایتی فوتبال استان به بانوان، مخالف خروج امتیاز کیان نیشابور از خراسان‌رضوی هستیم. امیدواریم دستگاه‌های دولتی، فرماندار نیشابور و صنایع پای کار بیایند و از انحلال و خروج امتیاز این تیم جلوگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->