نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شروع هیجان فوتبال از آلمان و انگلیس

  • کد خبر: ۱۲۰۰۷۴
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
شروع هیجان فوتبال از آلمان و انگلیس
رقابت‌های بوندس‌لیگا و لیگ برتر از فردا شروع می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تب داغ فوتبال باشگاهی اروپا از فردا در لیگ‌های معتبری مانند انگلیس، آلمان، فرانسه، پرتغال و... آغاز می‌شود و بازی‌های فصل جدید باشگاهی د‌ر ایتالیا و اسپانیا، از یک هفته دیگر شروع می‌شود. برخلاف لیگ آلمان که بایرن‌مونیخ با خرید‌های پرآوازه‌اش در فصل نقل‌و‌انتقالات، شانس اول قهرمانی در بوندس‌لیگاست، در انگلیس، اما منچسترسیتی با گواردیولا، لیورپول با کلوپ، چلسی با توخل، من‌یونایتد با تنهاخ، تاتنهام با کونته و آرسنال با آرتتا مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ‌برتر هستند که با تقویت تیم‌هایشان در فصل نقل‌وانتقالات، دندان‌هایشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی تیز کرده‌اند. هم‌زمان با لیگ برتر و بوندس‌لیگا، رثابت‌های لوشامپیونه نیز از فردا آغاز می‌شود. رقابت‌های لیگ برتر پرتغال هم فردا شروع می‌شود و پورتو، مدافع عنوان قهرمانی، با مهاجم ملی‌پوش کشورمان، مهدی طارمی، در اندیشه تکرار قهرمانی خواهد بود.

شروع معرکه در لیگ‌برتر

فوتبال باشگاهی در انگلستان که در چندین سال گذشته به مرکزی تجاری برای سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی تبدیل شده است، هم‌اکنون محبوب‌ترین و جذاب‌ترین لیگ باشگاهی جهان محسوب می‌شود. رقابت‌های لیگ‌برتر فقط به هواداران انگلیسی محدود نمی‌شود، بلکه به همه فوتبال‌دوستان جهان نیز تعلق دارد، به‌طوری‌که هم‌اکنون توپچی‌های لندن در ترکیب اصلی خود از حضور حتی یک بازیکن بریتانیایی بهره نمی‌برند، چه برسد به مهره‌های انگلیسی. هرسال طرف‌داران زیادی در انتظار شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر هستند تا با دنبال‌کردن این لیگ، از جذابیت‌های آن لذت ببرند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس به‌طور‌رسمی از فردا، ۱۴ مردادماه، شروع می‌شود. بازی‌های هفته نخست لیگ‌برتر انگلیس در سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود و در اولین روز و در دیدار افتتاحیه، تیم‌های کریستال‌پالاس و آرسنال به‌مصاف هم می‌روند. در بازی‌های مهم هفته نخست، روز شنبه لیورپول، نایب‌قهرمان فصل قبل که به‌تازگی قهرمانی سوپرجام را نیز به‌دست آورده است، به‌مصاف فولام می‌رود و اورتون از چلسی پذیرایی خواهد کرد.

در روز پایانی این بازی‌ها، منچستریونایتد با مربی جدیدش میزبان برایتون است و در آخرین مسابقه این هفته نیز قهرمان فصل قبل رقابت‌ها، منچسترسیتی، مهمان وستهام خواهد بود. گواردیولا که در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان نامداری را از دست داد، چند بازیکن خوب را نیز به خدمت گرفت که مهم‌ترین آن‌ها به‌یقین هالند بود. من‌سیتی که کلوپ و شاگردانش را مثل چند فصل گذشته رقیب مستقیم خود در راه کسب جام می‌داند، تلاش خواهد کرد با پیروز‌ی بر میزبانش، شروع خوب و پرقدرتی در این رقابت‌ها داشته باشد.

تیم بی‌رقیب، افتتاحیه را برگزار می‌کند

رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگا نیز هم‌زمان با انگلیس، از جمعه آغاز خواهد شد و بایرن، در دیدار افتتاحیه به‌مصاف آینتراخت‌فرانکفورت خواهد رفت. بایرن‌مونیخ با کسب ۳۲قهرمانی بوندس‌لیگا، بیست قهرمانی در جام‌حذفی آلمان، شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان و یکی از پر‌افتخار‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان به‌شمار می‌رود. بوندس‌لیگا با اقتدار بایرن‌مونیخ، شاید جذابیتش به‌اندازه لیگ‌برتر انگلیس یا لالیگا نباشد، اما به‌واسطه سابقه حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ، همیشه در بین ایرانیان طرف‌داران خاص خودش را داشته است.

رقابت‌های باشگاهی فوتبال آلمان در فصل جدید نیز به‌طور ویژه‌ای ازسوی ایرانیان دنبال خواهد شد؛ چرا که مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان با عضویت در بایرلورکوزن، به بازی در این لیگ خواهد پرداخت و به‌نظر می‌رسد یکی از بازیکنان آماده بوندس‌لیگا خواهد بود. بازی‌های بوندس‌لیگا روز شنبه نیز ادامه پیدا می‌کند و یکشنبه با دیدار کلن و شالکه‌ای که به‌تازگی به بوندس‌لیگا برگشته است، خاتمه می‌یابد. در مهم‌ترین دیدار هفته نخست لیگ آلمان، آزمون و هم‌تیمی‌هایش به‌مصاف نایب‌قهرمان فصل گذشته می‌روند. بایرلورکوزن، تیم سوم جدول رده‌بندی در فصل گذشته، میهمان دورتموندی خواهد بود که هالند، ستاره تیمش، را در نقل‌وانتقالات به منچسترسیتی فروخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->