مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریسکی که برای ستاره استقلال جواب نداد

  • کد خبر: ۱۲۵۶۷۱
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
ریسکی که برای ستاره استقلال جواب نداد
سرمربی استقلال پست یکی از ستاره‌های این تیم را تغییر داده اما باز هم نتیجه خوبی برای این تیم از این تغییرات به دست نیامده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ریکاردوساپینتو سرمربی تیم استقلال از برخی بازیکنان تیم در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کند و این اتفاق وی را با مشکل روبرو کرده است.

سرمربی استقلال همچنان در حال بررسی شرایط تیم است و بر اساس نیاز استقلال از بازیکنان در پست‌های مختلف استفاده می‌کند، اما این در حالی است که کارشناسان و هواداران استقلال در برخی موارد با وی هم عقیده نیستند و خواستار ایجاد تغییر شدند.

گفتنی است ساپینتو از کوین یامگا در خط حمله استفاده نمی‌کند و وی را در خط دفاعی مورد ارزیابی قرار داده و این موضوع کاملا هواداران را نگران کرده است. کارشناسان معتقدند که یامگا باید در خط حمله مورد استفاده قرار بگیرد و تا زمانی که وی در خط حمله حاضر نباشد استقلال با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم می‌کند.

این در حالی است که ساپینتو پس از جذب قائدی و محمدمحبی از یامگا در کار‌های دفاعی استفاده کرد، اما تا به حال به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->