نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساعت بازی منچستریونایتد و شریف مولداوی در یورولیگ

  • کد خبر: ۱۲۵۷۳۰
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
ساعت بازی منچستریونایتد و شریف مولداوی در یورولیگ
منچستریونایتد پس از شکست مقابل نماینده اسپانیا، باید به مصاف شریف مولداوی برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه مسابقات یورولیگ و در چارچوب شب دوم این رقابت‌ها، منچستریونایتد باید پس از شکست مقابل سوسیه داد درگام نخست در خانه حریف، امشب پذیرای شریف مولداوی باشد. تیمی که فصل قبل در لیگ قهرمانان توانست شگفتی ساز شود و رئال مادرید را در مرحله گروهی یک بار با شکست بدرقه کرد.

این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود. در دیگر دیدار این گروه یاران کریم انصاریفرد باید پذیرای رئال سوسیه داد باشند. شریف هفته قبل با ۳ گل از سد امانیا نیکوزیای قبرس گذشت.

شنیده می‌شود رشفورد، ستاره آماده این روز‌های تن هاخ به علت مصدومیت در این دیدار غایب است و به همین خاطر رونالدو از شانس بالایی برای حضور در زمین به عنوان مهاجم نوک برخوردار است.

ترکیب منچستریونایتد مقابل شریف مولداوی

به جز دخیا که سنگربان یونایتد‌هاست، مگوایر و لیندلوف ۲ دفاع آخر منچستر هستند و دالوت و مالاسیا دفاع‌های کناری تیم خواهندبود.

اریکسن و فرد، ۲ هافبک تدافعی تیم هستند و سانچو، رونالدو، برونو فرناندز و آنتونی دیگر بازیکنان فیکس منچستر در بازی با شریف هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->