کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
سرخط خبرها

پیاده روی رئیسی از سازمان ملل تا هتل محل اقامتش در نیویورک+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۶۵۸۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
پیاده روی رئیسی از سازمان ملل تا هتل محل اقامتش در نیویورک+ فیلم
آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که منافقین و گروه های معاند طی روزهای گذشته تلاش کرده بودند با فراخوان گسترده نیروهای خود در این مسیر، اقدام به تجمع علیه جمهوری اسلامی کنند اما آیت الله رئیسی تمامی مسیر مذکور را به صورت پیاده طی کرد و تنها تعداد انگشت شماری از این گروه ها در مسیر حاضر شدند.

این اقدام مبتکرانه رییس جمهور باعث حیرت خبرنگاران و تصویربرداران و عکاسان رسانه هایی شد که در مقابل سازمان ملل حضور داشتند؛ آنها در لحظات ابتدایی اطلاعی از آنچه رخ داد، نداشتند و انتظار نداشتند که یکی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس سرزده در خیابان تردد کند اما پس از لحظاتی عکاسان و تصویربرداران تلاش کردند این حضور را در قاب دوربین های خود ثبت کنند.

هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حضور هیأت‌های سیاسی و سران کشورها از روز سه شنبه -  ۲۹ شهریور - با سخنرانی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک آغاز شده است. سخنرانی های روز دوم اجلاس از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در سالن اصلی سازمان ملل متحد آغاز شده و رییس جمهور ایران پس از نیجریه دومین سخنران جلسه امروز بود.

رییس جمهور کشورمان روز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه در راس هیات سیاسی و با همراهی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه وارد نیویورک شد و در دو روز گذشته علاوه بر گفت و گو با سران کشورهای فرانسه، سوئیس، بولیوی، نخست وزیر عراق، پاکستان و رییس شورای اروپا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفت و گو کرده است.

شرکت در اجلاس تحول آموزش سازمان ملل و نیز نشست با رهبران ادیان الهی از دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به سازمان ملل بوده است. رئیس‌جمهور در ادامه این سفر همچنین با سران برخی دیگر از کشورهای حاضر در اجلاس دیدار می کند.

هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل از ۲۰ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۹ شهریور تا ۴ مهر) به مدت یک هفته در منهتن نیویورک مقر این نهاد بین المللی برگزار می شود. مجمع عمومی امسال سازمان ملل با حضور سران و رهبران جهان برای نخستین بار پس از بیماری همه گیر کووید -۱۹ از سال ۲۰۱۹ برگزار شده که بزرگترین گردهمایی دیپلماتیک در جهان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->