بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

نیمار قرار بود به رئال مادرید برود!

  • کد خبر: ۱۲۷۰۶۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
نیمار قرار بود به رئال مادرید برود!
بارسلونا چند سال قبل نگران پیوستن نیمار به رئال مادرید بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از افشاگری در مورد درخواست لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا حالا نشریه ال موندو دلایل جدایی نیمار از این باشگاه در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده است. اخیرا ایمیلی از رائول سانیهی، مدیر وقت کاتالان‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد شرایط روحی نابسامان نیمار در آن مقطع و البته مشکلات شدید با مدیران بارسلونا، عامل انتقال هنگفتش به پاری سن ژرمن بوده است. اما در این میان مسئولان بارسا تصور می‌کردند ابتدا احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید نیز وجود دارد.


جالب اینجاست رائول سانیهی در این ایمیل خطاب به جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا، ابراز نگرانی کرده که ممکن است رئال مادرید به سراغ نیمار آمده و این ستاره برزیلی را جذب کند. او در ادامه می‌گوید که مطلع شده باشگاه پایتخت نشین حاضر است برای کیلیان امباپه ۱۸ ساله رقم هنگفت ۱۸۰ میلیون یورو را پرداخت کند. در این شرایط اگر رئال مادرید متوجه شود نیمار با بارسلونا به مشکل خورده و ممکن است از این تیم جدا شود، به سراغ او خواهد آمد و می‌تواند با این رقم ستاره برزیلی و تکنیکی را جذب کند.

البته خیلی زود مدیران بارسا متوجه می‌شوند که هدف نیمار، انتقال به پاری سن ژرمن بوده و مذاکره‌ای با رئال مادرید صورت نگرفته است. بدین ترتیب بعد از سال ۲۰۱۳، این باشگاه اسپانیایی برای دومین بار شانس جذب نیمار را از دست می‌دهد. جالب اینجاست در همان سال پیشنهاد هنگفت آن‌ها برای جذب کیلیان امباپه از موناکو نیز مورد قبول این ستاره جوان قرار نگرفت و او ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود. در همین سال جاری نیز امباپه فاصله‌ای تا حضور در مادرید نداشت، اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد و در فرانسه ماندگار شد.

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->