نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

دلیل ثبات خط دفاعی پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۷۳۴۴
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
دلیل ثبات خط دفاعی پرسپولیس مشخص شد
خط دفاعی پرسپولیس امسال برخلاف سال قبل تغییرات بسیار کمی داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته ششم لیگ برتر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و در این بین با تنها دریافت ۲ گل و ثبت ۴ کلین‌شیت بهترین خط دفاع لیگ را به نام خودش ثبت کرده است. این در شرایطی است که منهای علیرضا بیرانوند، از چهار عنصر دفاعی فصل جاری پرسپولیس، ۳ بازیکن جدید هستند و البته به جز یک مورد، تغییری در نفرات خط دفاعی این تیم در ۶ هفته ابتدایی ایجاد نشده است.

این در شرایطی است که پرسپولیس تا هفته ششم فصل گذشته ۵ گل دریافت کرده بود و شش مرتبه هم در خط دفاعی این تیم (به جز دروازه‌بان) تغییرات ایجاد شده بود. در فصل گذشته پرسپولیس در ۶ هفته ابتدایی به ترتیب مقابل فولاد، نساجی، آلومینیوم، گل‌گهر و مس رفسنجان یک گل دریافت کرد و فقط در هفته ششم مقابل صنعت نفت کلین‌شیت کرد، اما امسال دو گل مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان در هفته‌های پنجم و ششم دریافت کرده است.

نکته جالب‌تر، اما تغییرات کم خط دفاعی امسال پرسپولیس نسبت به فصل گذشته است. پرسپولیس مدل امسال فقط یک تغییر در نفرات خط دفاعی داشته و مرتضی پورعلی‌گنجی به جای فرشاد فرجی از هفته چهارم وارد ترکیب پرسپولیس شد. این در شرایطی است که ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته تا هفته ششم، شش مرتبه عوض شده بود. این نشان می‌دهد عدم تغییرات زیاد در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس مهمترین عامل در گل نخوردن این تیم و عملکرد خوب دفاعی شاگردان یحیی گل‌محمدی نسبت به فصل گذشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->