حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

گلستان و مازندران در فینال تور آزاد والیبال ساحلی زنان

  • کد خبر: ۱۲۷۹۵۲
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
گلستان و مازندران در فینال تور آزاد والیبال ساحلی زنان
تیم‌های گلستان و مازندران یک با شکست حریفان خود به دیدار نهایی نخستین تور آزاد ساحلی زنان کشور صعود کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نخستین دوره تور ملی ساحلی آزاد زنان ایران که از روز شنبه نهم مهرماه با حضور ۲۴ تیم آغاز شده بود، عصر امروز (یکشنبه دهم مهرماه) با دو مسابقه مرحله نیمه‌نهایی و معرفی تیم‌های صعود کننده به فینال پیگیری شد.
در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی تیم‌های مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) و هرمزگان یک (فاطمه پلاشی-آتوسا صباوند) با هم روبرو شدند و نماینده مازندران دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۵ به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.
در دومین دیدار این مرحله از مسابقات نیز تیم‌های مازندران دو (ساحله معصومی-زهرا کاظمی‌نژاد) و گلستان (ثریا قلیچ‌نیازی-زهرا خان‌محمدی) به مصاف یکدیگر رفتند و گلستانی‌ها دو بر یک به پیروزی رسیدند و فینالیست شدند.
تیم مازندران دو در ست نخست ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۶ نتیجه با حریف واگذار کرد تا حریف هرمزگان یک در دیدار رده‌بندی شود.
مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان میهمان امروز این مسابقات بود که در گفتگو با فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان در جریان کامل نحوه برگزاری این رقابت‌ها قرار گرفت.
فردا (دوشنبه یازدهم مهر) و در آخرین روز این مسابقات دو دیدار برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:
ساعت ۹ دیدار رده‌بندی: هرمزگان یک – مازندران دو
ساعت ۱۰ دیدار نهایی: مازندران یک – گلستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->