مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حوادث اخیر کشور: نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌های مستحکم دارد

  • کد خبر: ۱۲۸۰۶۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حوادث اخیر کشور: نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌های مستحکم دارد
 رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از مهمترین موضوعات و محور‌های فعالیتی شهرداری باید به نوسازی و به‌روزسانی تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص یابد و این موضوع را در راس توجهات قرار دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در آغاز پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، اظهارکرد: در دهه پایانی ماه صفر، توفیق میزبانی از خیل عظیم عاشقان اهل‌بیت (ع) برای مجاوران بارگاه منو رضوی فراهم آمد.

وی با بیان اینکه در دهه پایانی ماه صفر امسال، پیگیری‌های خوبی از سوی دولتمردان و مدیران استانی و شهری، به ویژه شهردار و همکاران شهرداری مشهد شاهد بودیم، گفت: اقدامات مقتضی به خوبی صورت گرفت و همه ظرفیت‌ها پای کار آمدند به نحوی که این ایام را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتیم.

موحدیان افزود: به نیابت از اعضای شورای شهر، از تمامی دست‌اندکاران میزبانی زائران دهه پایانی ماه صفر، به ویژه شهرداری و شهردار محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه با اشاره به حوادث اخیر سطح کشور، تصریح کرد: در شرایطی که هنوز بررسی صورت نگرفته بود، معاندان و خارج‌نشینان به بهره‌برداری از اتفاقی که ابعاد روشنی نداشت، پرداختند.

موحدیان با بیان اینکه اعتراض و بیان خواسته‌ها، حق طبیعی مردم بوده و آن را به رسمیت می‌شناسیم، گفت: در دورانی که فرماندار مشهد بودم، شاهد چندین تجمع اعتراضی بودیم که به صورت ضابطه‌مند و منظم صورت گرفت؛ پس بستر اعتراض همیشه در کشور وجود داشته و در قانون پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه حقوق مردم همیشه مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، افزود: باید توجه داشت که اراذل و اوباش اهداف پلید خود را شبانه دنبال می‌کنند و از غفلت جوانان متاثر از فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند که خانواده‌ها باید فرزندان خود را نسبت به آن آگاه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تقدیر صمیمانه از بسیج شورای شهر و شهرداری مشهد، گفت: رسانه‌های معاند و دشمنان باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌های موسمی بلرزد؛ این نظام ریشه‌های مستحکم دارد.

موحدیان افزود: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، چنین اقدامات بزدلانه که در تاریکی شب و با سوء استفاده از جوانان فریب‌خورده صورت گرفته را محکوم می‌نماید و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، ضمن گرامیداشت «روز ناشنوایان»، گفت: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیریت شهری در این دوره تاکید و توجه ویژه‌ای نسبت به مناسب‌سازی شهر برای این عزیزان دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین با گرامیداشت ۷ مهرماه، روز آتش‌‎نشان، از آتش‌نشانان به عنوان نیرو‌هایی جان‌برکف یاد کرد که برای حفظ ایمنی شهر و سلامت شهروندان در تلاش هستند.

موحدیان خطاب به شهردار گفت: یکی از مهمترین موضوعات و محور‌های فعالیتی شهرداری باید به نوسازی و به‌روزسانی تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص یابد و این موضوع را در راس توجهات قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->