ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کی‌روش: تیم‌های لیگ برتری فداکاری کردند

  • کد خبر: ۱۲۸۷۴۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کی‌روش: تیم‌های لیگ برتری فداکاری کردند
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.

انجام تمرینات مربوط به ریکاوری بخش ابتدایی تمرین امروز بود. بازیکنان حین این تمرین، عملکرد تیم ملی در دیدار برابر اروگوئه را با تمرکز بالایی تماشا کردند.

در ادامه بازیکنان در سه دسته تمرینات خود را دنبال کردند. گروهی از بازیکنان با راجرز، گروهی دیگر با ریکاردو و دروازه‌بان‌ها با لوپز تمرینات اختصاصی را انجام دادند. کارلوس کی‌روش نیز تمرینات این سه گروه را زیر نظر داشت و در موقعیت‌های مختلف نکات مدنظر را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

چالاکی و تصمیم‌گیری سریع در موقعیت‌های تحت فشار با حفظ تمرکز، بخشی از تمرین امروز تیم ملی بود که این موضوع بار‌ها توسط مربیان به بازیکنان تاکید می‌شد.

در ابتدای این تمرین که از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد، کی‌روش در جمع بازیکنان گفت: باید از فداکاری تیم‌های لیگ برتری و خانواده فوتبال ایران قدردانی کنم. در فاصله ۴۲ روز تا آغاز جام جهانی فرصتی فراهم است که بتوانیم با تعهد و تمرکزمان به این از خودگذشتگی پاسخ بدهیم. تعهد به کار و تمرکز کامل تمام آن چیزی است که از تیم ملی توقع می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->