سرخط خبرها

قایدی جام جهانی را از دست داد

  • کد خبر: ۱۲۸۷۸۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
قایدی جام جهانی را از دست داد
با توجه به رفت و آمد‌های بی نتیجه مهدی قایدی به تمرینات تیم ملی و حذف نام او از مینی کمپ جدید، به نظر می‌رسد حذف او از جام جهانی قطعی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش درلیست جدید بازیکنان داخلی تیم ملی نام ۵ استقلالی را قرار داده است. سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، محمدمحبی و ابوالفضل جلالی بازیکنان استقلال در مینی کمپ هستند که باید درتمرینات میانی تیم ملی زیر نظرکی‌روش حاضر شوند.

این روند تا پایان لیگ برتر پیش از شروع لیگ برتر ادامه خواهد داشت و استقلالی‌ها باید زیرنظرسرمربی تیم ملی تمرین کنند.

لیست جدید بازیکنان استقلال درتیم ملی درحالی اعلام شده که نامی از مهدی قایدی دیده نمی‌شود واین سوال وجود دارد که چرا بازیکن ریزنقش آبی‌ها که دو هفته پیش درمجموعه پزشکی-ورزشی پک دیده شد و با دیگر بازیکنان تیم ملی به تمرین پرداخت چرا درمینی کمپ حضور ندارد؟

البته برخی بازیکنان دیگر نیزدرلیست ابتدایی مینی کمپ حضور داشتند که درنهایت از سوی کی‌روش حذف شدند و هیچ بعید نیست نام مهدی قایدی هم جزوهمین افراد بوده، اما این رفت وآمد‌ها هرگز به سود قایدی نیست و نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش با تردید بسیاری به این بازیکن نگاه می‌کند و به احتمال زیاد قایدی ازلیست مسافران تیم ملی برای حضور درجام جهانی فوتبال حذف خواهد شد.

هیچ بعید نیست اگر مشکلی برای برای سردار آزمون به وجود بیاید و این بازیکن به تیم ملی فراخوانده نشود، از محمد محبی استفاده شود وکی‌روش حتی دراین شرایط نیز قایدی را با خود به جام جهانی فوتبال نبرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->