شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

پیروزی مشابه استقلال و پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۲۹۵۸۵
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
پیروزی مشابه استقلال و پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر
استقلال و پرسپولیس با اشتباه عجیب مدافعان حریف، هفته نهم را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته نهم لیگ‌برتر که پنجشنبه با پیروزی پرسپولیس و سپاهان و شکست گل‌گهر مقابل حریفان آغاز شده بود، دیروز با انجام چهار دیدار دیگر به پایان رسید. در این هفته استقلال و پرسپولیس در شرایطی تقریبا مشابه به هم! از اشتباه فاحش مدافعان حریفان خود سود برده و در حالی سه امتیاز به داشته‌های خود اضافه کردند که هرگز در قواره یک تیم برنده بازی نکردند!

در تهران شاگردان گل‌محمدی با خطای عجیب بازیکن مس رفسنجان صاحب ضربه پنالتی شدندکه یورگن لوکادیاتک گل سه‌امتیازی بازی را زد و اولین شکست این تیم را به رفسنجانی‌ها تحمیل کرد و در اصفهان مدافع ذوب آهن دو دقیقه به آخر بازی با سر دروازه تیم خود را گشود تا استقلالی‌ها هم مثل پرسپولیسی‌ها سه امتیاز بادآورده کسب کنند!

در دیگر بازی پنجشنبه، سپاهان در آبادان با دو گل بر صنعت‌نفت غلبه کرد تا با شانزده امتیاز در رده سوم جدول جای بگیرد. گل گهر هم به نساجی باخت تا صدر جدول را به سرخابی‌های پایتخت بدهد. مصاف شاگردان نکونام و مجتبی حسینی هم آخرین دیدار روز پنجشنبه بود که با تساوی یک‌بریک پایان یافت. دیدار این دو تیم تنهامسابقه هفته نهم بود که با تساوی به پایان رسید.

برد دقیقه‌نودی استقلال

آخرین مسابقه هفته نهم با پایان شکست‌ناپذیری سبزپوشان اصفهانی همراه شد. دو تیم ذوب‌آهن و استقلال به مصاف هم رفتندکه این بازی درنهایت با پیروزی ۱ بر ۰ آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. این پیروزی به لطف گل‌به‌خودی محمد قریشی در دقیقه‌۹۱ به دست آمد و با این نتیجه، روند شکست‌ناپذیری شاگردان تارتار شکسته شد. در روزی که هوادار در تهران با یک گل بر ملوان بندرانزلی غلبه کرد، تراکتور در تبریز موفق شد نفت مسجدسلیمان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و آلومینیوم اراک با دو گل بر میهمانش مس کرمان فائق آمد، ذوب‌آهن اصفهان موفق نشد به روند شکست‌ناپذیری‌اش در لیگ برتر ادامه دهد و با شکست مقابل استقلال، با ۱۰ امتیاز به رده یازدهم جدول رده‌بندی سقوط کرد. در سوی دیگر میدان، آبی‌پوشان که سرمربی‌شان را به‌علت محرومیت روی نیمکت نمی‌دیدند، هجده‌امتیازی شدند و پس از پرسپولیس، در رده دوم جدول جا خوش کردند.

خوش‌یمنی تارتار برای استقلالی‌ها

مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن، با سیزده شکست مقابل استقلال، به هیچ تیمی بیشتر از این تیم نباخته است. تیم‌های تحت هدایت تارتار که در چهار تقابل قبلی برابر استقلال موفق به گل‌زنی نشده بودند، در این دیدار نیز موفق نشدند مقابل آبی‌پوشان به گل برسند. تارتار در ۱۰ مصاف قبلی با استقلال، فقط یک پیروزی به دست آورده است. مهدی تارتار که پیش از این با تیم پارس‌جنوبی موفق شد دو بار استقلال منصوریان و شفر را شکست دهد، امیدوار بود تیم ریکاردو ساپینتو را هم مغلوب کند.

از‌سوی‌دیگر ذوب‌آهن این فصل توانسته است دو مدعی عنوان قهرمانی، پرسپولیس و سپاهان، را متوقف کند و دیدار با استقلال، سومین دوئل بزرگ این تیم بود که اگر با کسب امتیاز همراه می‌شد، دستاورد خوبی برای این تیم بود. از طرف دیگر، استقلالی‌ها در لیگ به هیچ تیمی بیشتر از ذوب‌آهن نباخته‌اند. استقلال با این برد در ۲۴ بازی آخر خارج از ورزشگاه آزادی در لیگ شکستی نداشته است. این تیم آخرین‌بار در هفته پانزدهم لیگ بیستم، در اصفهان برابر سپاهان مغلوب شد.

حرکات عجیب و عصبانیت ساپینتو در جایگاه ویژه!

سرمربی پرتغالی استقلال در جایگاه ویژه از تصمیمات داور به حدی عصبانی شد که در دو صحنه با مشت بر شیشه کوبید. رخ‌دادن دو صحنه مشکوک به پنالتی در کمتر از چنددقیقه حین بازی با ذوب‌آهن، عصبانیت شدید سرمربی پرتغالی استقلال را در‌بر‌داشت. ساپینتو که جوش‌و‌خروش او کنار زمین بار‌ها سوژه شده است، دیشب در جایگاه ویژه فولادشهر نظاره‌گر بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن بود، اما نکته جالب درباره ساپینتو، عصبانیت شدید این سرمربی در جایگاه ویژه بود.

مربی پرتغالی پس از اینکه داور برخورد شدید رضاوند با مدافع حریف را پنالتی نگرفت، به‌شدت عصبانی شد و با داد‌و‌فریاد به شیشه جایگاه می‌کوبید. او در صحنه بعدی هم تشخیص‌ندادن پنالتی در برخورد توپ به دست مدافع ذوب را تاب نیاورد و شدیدتر از دفعه قبل اعتراض کرد و به شیشه‌های جایگاه کوبید. نکته جالب توجه اینکه این اتفاق پیش چشمان خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، رخ داد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->