وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

ویدئوی مشکوک در بُرهه حساس کنونی

  • کد خبر: ۱۳۰۴۹۱
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
ویدئوی مشکوک در بُرهه حساس کنونی
در گذشته‌های نزدیک، روزی یک مرد عرب نزد قاضی رفت و گفت از یک مرد فارس شکایت دارد.

در گذشته‌های نزدیک، روزی یک مرد عرب نزد قاضی رفت و گفت از یک مرد فارس شکایت دارد. قاضی لباس پوشید و بر مسند قضا نشست و رو به مرد عرب کرد و گفت:‌ای مرد عرب! شکایتت چیست؟ مرد عرب گفت: کفش مرا دزدیده اند.

قاضی گفت: کی و کجا؟ مرد عرب گفت: ظهر در مسجد. قاضی گفت: چه کسی دزدیده است؟ مرد عرب گفت: این مرد فارس و با دست یک مرد فارس را به قاضی نشان داد. قاضی بدون آنکه سخنان مرد فارس را بشنود، از جا بلند شد و از محکمه بیرون رفت.

حاضران دنبالش راه افتادند و گفتند: حکم نمی‌کنید آقای قاضی؟ قاضی گفت: حکم معلوم است. نه فارس به مسجد می‌رود و نه عرب کفش می‌پوشد.

حاضران گفتند: قاضی آریایی، دمت گرم! دمت گرم! یکی از حاضران که مشغول تصویربرداری از جلسه دادگاه بود، ویدئوی این صحنه‌ها را برای شخصی در خارج از کشور ارسال کرد و شخص خارج از کشور ویدئو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و ویدیو در عرض یک شبانه روز، یک میلیون لایک و ۳ هزارو ۲۰۰ کامنت و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ویو گرفت. پلیس فتا که حواسش به همه جا بود و شبکه‌های اجتماعی را نیز رصد می‌کرد، پس از مشاهده ویدئوی دادگاه، دستور پیگیری داد و مأموران فتا که آن‌ها هم حواسشان به همه چیز بود، به تحقیق و تفحص پرداختند و موفق شدند در عرض دو شبانه روز مرد عرب، مرد فارس، قاضی و حاضران را دستگیر کنند.

مرد عرب و مرد فارس اعتراف کردند که عرب و فارس نیستند، بلکه فارس و عرب هستند و هر دو کفش می‌پوشند و کسی کفش کسی را ندزدیده است و هر دو گاهی به مسجد رفته اند و به پیشنهاد قاضی برای تفریح، این نمایش را اجرا کرده اند.

قاضی نیز اعتراف کرد که قاضی نیست و فروشنده یک بوتیک است و به پیشنهاد یک شخص ناشناس که خودش هم در میان حضار بود و فیلم می‌گرفت و بعد از اجرای نمایش دیگر او را ندیدند، این نمایش را اجرا کرده است.

مأموران که پس از انجام بازجویی‌های فنی و طی تحقیقات کامل متوجه صداقت و بلاهت دستگیرشدگان شده بودند، به آن‌ها توضیح دادند که در برهه حساس کنونی که از کنونی‌ترین برهه‌های حساس اخیر است و بدخواهان مشغول اقدامات ناجور و تفرقه افکنانه هستند، هر پیشنهاد مشکوکی را اجرا نکنند و پیش از هرکار مقداری فکر کنند و کلا برای مدتی خاموش شوند.

آن‌ها نیز سر به زیر افکندند و خاموش شدند و تا مدتی روشن نمی‌شدند و همواره یکی، آن‌ها را هل می‌داد تا راه بیفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->