نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

ادعای دبیر: سجاد غلامی قهرمانی را از ما گرفت

  • کد خبر: ۱۳۱۰۵۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
ادعای دبیر: سجاد غلامی قهرمانی را از ما گرفت
رییس فدراسیون کشتى با عصبانیت شدید از آزادکار وزن ٨٦ کیلو، دلیل قهرمان نشدن ایران در اسپانیا را او معرفى کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالى که سجاد غلامى دیروز طبق اعلام سایت فدراسیون کشتى به دلیل تخلف پزشکى از جدول شانس مجدد وزن ٨٦ کیلوگرم رقابت هاى جهانى کشتى آزاد زیر ٢٣ سال حذف شد؛ ایران با اختلاف ٧ امتیاز نسبت به گرجستان قهرمانى تیمى این رقابت‌ها را از دست داد.

سجاد غلامى قبل از شروع مسابقات دیروز سرم تقویتى زده و این موضوع از سوى مسوولان اتحادیه جهانى تخلف محسوب شده و او دیسکالیفه شده است.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی درباره سجاد غلامی گفت: من نمی‌خواستم صحبت کنم، اما به دلیل گافی که کشتی گیر امید ایران سجاد غلامی داده است عصبانی هستم. چرا که او با گافی که داده است قهرمانی را از ایران گرفت. این کشتی گیر بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون جهانی او را محروم کند. اگر فدراسیون محروم نکند ۲ سال این کشتی گیر را محروم می‌کنم.

وی افزود: ما هیچ سالی چنین تیمی نداشتیم از سال ۲۰۱۲ به بعد نداشتیم تیم ملی کشتی آزاد امید کشورمان ۷ مدال کسب کرده است. سال ۹۸ که فدراسیون را تحویل گرفتم کشتی آزاد ایران در رتبه ۱۱ قرار داشت و دیروز در این جایگاه قرار دارد. دیروز گافی که کشتی‌گیر کرجی داده، اصلا قابل بخشش نیست چرا که دیروز به دروغ رفته و به کادر پزشکی در مسابقات گفته درستکار و کاوه گفته اند باید سرم بزنم. این چندمین بار است که این کشتی گیر گاف می‌دهد و من با کسی تعارف ندارم و ۲ سال بدون شک او را محروم خواهم کرد.

دبیر درباره تصمیمی که گرفته است عنوان کرد: به دلیل اینکه باعث شده پرچم ایران دیروز به عنوان قهرمان بالا نرود این تصمیم را گرفتم. می‌توانستیم مانند کشتی فرنگی قهرمان شویم، اما به دلیل سهل انگاری این کشتی‌گیر همه چیز بهم خورد. اتحادیه جهانی کشتی با هیچ‌کس تعارف ندارد و طبق قوانین هر کشتی‌گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش شود دوپینگی محسوب می‌شود. در این شرایط بحرانی نمی‌توان حق را از باطل جدا کرد و باید دیروز ما تسکین جامعه می‌شدیم و اینقدر ناراحت بودم از این موضوع که کشتی ۳ وزن دیگر را دنبال نکردم که ببینم چه شده است.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->