سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
سرخط خبرها

شهادت ۶فلسطینی باعث اعتصاب سراسری در کرانه باختری شد

  • کد خبر: ۱۳۱۳۱۷
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
شهادت ۶فلسطینی باعث اعتصاب سراسری در کرانه باختری شد
حوادث میدانی شهر نابلس و رام‌الله و شهادت شش فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس، اعتصاب سراسری ساکنان کرانه باختری را رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، فلسطینیان ساکن نابلس و رام‌الله در محکومیت جنایت تازه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و به شهادت رساندن شش فلسطینی، در استان‌های کرانه باختری دست به اعتصاب سراسری زدند.

دوشنبه شب (دیشب) در یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و یکی از روستاهای رام‌الله در کرانه باختری، شش فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری همچنین بنابه دعوت گروه‌های فلسطینی در خیابان‌های شهرها، شهرک‌ها، روستاها و اردوگاه‌های کرانه باختری راهپیمایی کرده و این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت مستمر رژیم اشغالگر را محکوم کرده و خواستار حمایت بین‌المللی از فلسطینیان شدند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، فعالان و کمیته‌های مقاومت مردمی و گروه‌های فلسطینی در جنین، الخلیل، بیت لحم و رام‌الله برای برگزاری تظاهرات گسترده فراخوان داده بودند.

از سوی دیگر «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. لاپید گفته بود که «اگر محمود عباس خواهان ثبات تشکیلات خود است بایستی کنترل اوضاع میدانی را بدست بگیرد».

ابوردینه تصریح کرد که علت بی‌ثباتی اوضاع، تداوم تشدید حملات صهیونیست‌ها خواه از سوی نیروهای اشغالگر یا شهرک‌نشینان افراطی است.

وی افزود که تداوم قتل و کشتار، یورش‌های مکرر به اماکن مقدس قدس و الخلیل و انجام اقدامات یکجانبه مسئولان رژیم اشغالگر باعث شده که اوضاع فلسطین در آستانه فروپاشی قرار گیرد.

از سوی دیگر هیأت اسلامی-مسیحی برای یاری قدس و مقدسات اعلام کرد که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت‌های جنگی به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و به حد تخریب منازل شهروندان با بمب و موشک رسیده است و این اقدام خطرناکی است که سکوت در برابر آن پذیرفتنی نیست.

همچنین وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت تازه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شش فلسطینی را محکوم کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->