نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

عنایتی گزینه جانشینی مهدوی کیا در تیم امید

  • کد خبر: ۱۳۱۵۵۶
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
مربی مشهدی سابق هوادار، در آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید ایران قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا عنایتی که بعد از عملکرد قابل قبولی که با باتیم هوادار داشت، تصمیم به کناره گیری از این تیم گرفت، حالا به اصلی‌ترین گزینه جانشینی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی امید تبدیل شده است.

مهدوی کیا که پیش‌تر و به طور ضمنی عدم همکاری اش با فدراسیون فوتبال را اعلام کرده بود، در ماه‌های گذشته هیچ فعالیتی نداشته و حالا فدراسیون فوتبال به دنبال پیداکردن یک جانشین مناسب برای اوست.

عنایتی در کارنامه مربی گری اش سابقه نشستن روی نیمکت سیاه جامگان مشهد، قشقایی شیراز، پاس همدان و هوادار تهران را دارد و اتفاقا کارنامه قابل قبولی هم در همه تیم‌هایی که کار کرده داشته است. صعود با هوادار از لیگ یک به لیگ برتر فوتبال ایران و کسب رتبه یازدهم در اولین فصل حضور این تیم نوپا در لیگ برتر، مشتری‌های زیادی را برای عنایتی دست به جیب کرد، اما آقای گل سابق فوتبال ایران تصمیم گرفت مدتی را دور از مربی گری باشد و در انتظار یک فرصت مناسب‌تر باشد.

عنایتی چندی پیش هم به امارات سفر کرده بود و در تمرینات تیم‌های پایه الامارات شرکت کرد. البته خودش در همان بازه زمانی عنوان کرد برای بالا بردن سطح دانش مربی گری اش این اقدام را انجام داده و اصلا بحث حضورش در امارات بابت کارکردن و مربی گری نیست. حالا به نظر می‌رسد سرمربی سابق هوادار با برنامه ریزی مناسب قطعات پازل مربی گری اش را کنار هم چیده و حضورش روی نیمکت تیم ملی امید ایران چندان دور از ذهن نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->