ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
احتمال برخورد بزرگان اروپا در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

قاره سبز در انتظار قرعه‌های داغ

  • کد خبر: ۱۳۳۲۰۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
قاره سبز در انتظار قرعه‌های داغ

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله گروهی رقابت‌های باشگاهی در اروپا به پایان رسید و حالا تیم‌ها در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا باید تا ظهر فردا دوشنبه منتظر بمانند تا پس از قرعه‌کشی، حریفانشان در مرحله حذفی را بشناسند. دراین‌بین و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، قرارگرفتن تیم‌های بزرگ و پرستاره‌ای مانند پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، میلان و اینتر در رده دوم مرحله گروهی باعث شده است مسابقات جذابی در دور یک‌هشتم در انتظار هواداران فوتبال باشد.

در لیگ اروپا هم تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه باید به‌صورت رفت و برگشت در برابر یکی از تیم‌های سوم لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند تا برنده به مرحله یک‌هشتم این رقابت‌ها برود. در این مسابقات هم احتمال رویارویی تیم‌هایی بزرگ مانند بارسلونا و منچستریونایتد، وضعیت جذابی را رقم خواهد زد.

لیگ قهرمانان روی دور هیجان

لیورپولی‌ها که در چندفصل گذشته همیشه از قدرت‌های برتر اروپا به حساب می‌آمدند، این فصل چه در لیگ جزیره و چه در لیگ قهرمانان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. شاگردان کلوپ در گروهی که در ابتدا خیلی هم دشوار به‌نظر نمی‌رسید، در رده دوم بعد از ناپولی قرار گرفتند و احتمالا قرعه دشواری در انتظار این تیم خواهد بود. بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید، سخت‌ترین قرعه‌های احتمالی برای لیورپول هستند و البته خوش‌شانسی می‌تواند باعث شود بنفیکا یا پورتو حریف بعدی این تیم لقب بگیرند.

برخلاف لیورپولی‌ها، اینترمیلان در گروهی دشوار و در کنار بارسلونا و بایرن‌مونیخ قرار گرفت و بیشتر هواداران این تیم شانسی برای صعود اینتر به دور بعدی قائل نبودند. اما تیم سیمونه اینزاگی دست به کار بزرگی زد و بعد از بایرن‌مونیخ موفق شد از دور گروهی صعود کند. چلسی، رئال‌مادرید و منچسترسیتی قرعه‌های دشواری برای اینتر خواهند بود و البته ممکن است آن‌ها با تاتنهام، پورتو یا بنفیکا نیز روبه‌رو شوند.

دیگر تیم بزرگ ایتالیایی، میلان، هم بعد از قبول دو شکست پیاپی برابر چلسی، کاری دشوار برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشت، اما آن‌ها نیز درنهایت مانند تیم همشهری در رتبه دوم قرار گرفتند و موفق شدند به یک‌هشتم صعود کنند. وضعیت میلان مشابه اینتر است و اگر شانس در قرعه‌کشی دوشنبه با آن‌ها همراه نباشد، به‌احتمال فراوان در همین مرحله از رقابت‌ها حذف خواهند شد.

اما در این بین شاید حضور پاریسی‌های پول‌دار در رتبه دوم گروه‌شان یکی از اتفاق‌های عجیب مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. کمتر کسی تصور می‌کرد در گروهی که پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس حضور دارند، بنفیکا رتبه اول را از آن خود کند. اما تیم پرستاره کریستوف گالتیه درنهایت در رده دوم قرار گرفت و حالا ممکن است قرعه‌ای دشوار در انتظار این تیم باشد. البته برخورد احتمالی با رئال‌مادرید و تقابل کیلیان امباپه با این تیم، قرعه مطلوب هواداران فوتبال است.

درجه‌یک‌های اروپایی در لیگ درجه‌دو

امسال رقابت‌های لیگ اروپا با شکلی تازه برگزار می‌شود و شاهد تغییراتی در روند صعود تیم‌ها به مرحله یک‌هشتم این بازی‌ها هستیم. در شکل تازه این رقابت‌ها، تیم‌های اول گروه‌های هشت‌گانه به‌صورت مستقیم به مرحله یک‌هشتم صعود می‌کنند. اما تیم‌های دوم به قید قرعه با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و برنده، به مرحله بعد می‌رود. در ابتدای این رقابت‌ها، کمترکسی گمان می‌کرد که در این مرحله شاهد رقابت‌هایی جذاب باشیم، اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که پای بزرگان فوتبال قاره سبز به این مرحله از رقابت‌های لیگ اروپا باز شده است.

در بین هشت تیم سوم لیگ قهرمانان شاهد نام‌هایی بزرگ ازجمله بارسلونا و یوونتوس هستیم. هرچند هردوی این تیم‌ها با روز‌های اوجشان فاصله دارند، هنوز هم احتمال روبه‌روشدن با آن‌ها لرزه بر اندام هر رقیبی در لیگ اروپا خواهد انداخت. در طرف مقابل هم در بین تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا نام‌هایی بزرگ مانند رم، منچستریونایتد و یونیون‌برلین، صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا، را شاهدیم. تقابل احتمالی هرکدام از این تیم‌ها با بارسلونا یا یوونتوس می‌تواند فینالی زودرس در رقابت‌های لیگ اروپا لقب بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->