گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد
سرخط خبرها

مانه جام جهانی را از دست داد

  • کد خبر: ۱۳۳۸۷۳
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
مانه جام جهانی را از دست داد
بنابر ادعای اکیپ ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یازده روز دیگر رقابت‌های جام جهانی در شهر دوحه و کشور قطر آغاز خواهد شد. مسابقاتی که هواداران فوتبال برای شروع آن لحظه‌شماری می‌کنند.

در این بین یک نگرانی بزرگ برای هواداران تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی قطر وجود دارد. با توجه به برگزاری مسابقات در فصل پاییز و این که تا یک هفته قبل از برگزاری بازی‌ها همچنان اکثر لیگ‌ها مخصوصا در اروپا در جریان است، نگرانی بابت مصدومیت احتمالی ستاره‌ها به اوج خود رسیده است.

در این بین طی هفته‌های اخیر شاهد بوده ایم که چند بازیکن بزرگ به دلیل مصدومیت حضور در مسابقات جام جهانی را از دست داده اند و حالا این کابوس به تلخ‌ترین شکل ممکن گریبان گیر تیم ملی سنگال شده است.

دیروز و در جریان پیروزی ۶-۱ بایرن مونیخ در هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا ستاره سنگالی این تیم در دقیقه ۲۰ بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به لروی سانه داد تا در آستانه جام جهانی یک شوک بزرگ به سنگالی‌ها وارد شود.

هواداران تیم ملی فوتبال سنگال امیدوار بودند که امروز اخبار امیدوار کننده‌ای پیرامون سادیو مانه و احتمال حضور او در جام جهانی منتشر شود، اما اینگونه نبوده و به نظر می‌رسد کرد این بازیکن جدیدترین غایب قطر خواهد بود.

در همین راستا و بر اساس گزارشی که نشریه اکیپ منتشر کرده مصدومیت ستاره تیم ملی سنگال کاملا جدی بوده و او حضور در جام جهانی قطر را از دست داده است. البته باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال سنگال به این موضوع چه خواهد بود و این که آیا آن‌ها به طور رسمی غیبت مانده در جام جهانی را اعلام خواهند کرد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->