پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

لیگ برتر فوتسال بانوان با اوج گیری نفت و قعرنشینی حفاری دنبال شد

  • کد خبر: ۱۲۷۷۱۳
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
لیگ برتر فوتسال بانوان با اوج گیری نفت و قعرنشینی حفاری دنبال شد
دست مدعیان قهرمانی در هفته چهارم هم به پیروزی نرسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ جدول سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور هفته‌به‌هفته جذاب‌تر می‌شود. رقابت برای تیم‌های دوم تا چهارم نزدیک و نفس‌گیر شده است، اما آبادان صدرنشین با خیال راحت هرهفته فاصله‌اش را با مدعیان بیشتر و بیشتر می‌کند. موضوع جالب این است که صدر و قعر جدول را دو تیم خوزستانی در اختیار دارند.
هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان جمعه با انجام چند دیدار بسیار حساس برگزار شد که نتایج آن تأثیر مستقیمی در جدول و سرنوشت قهرمان فصل داشت.

دوئل مهم برنده نداشت

مهم‌ترین بازی هفته به دوئل شریف و اردلان اختصاص داشت؛ مسابقه‌ای که به میزبانی نصر فردیس برگزار می‌شد و برای دو تیم مهم بود. زیرا پیکان تهران با تساوی هفته گذشته برابر ملی حفاری ایران هفت‌امتیازی شد و در جایگاه دوم رده‌بندی مسابقات قرار گرفت و نصر فردیس هم تجربه خوبی از میزبانی برابر پالایش نفت آبادان نداشت و با شکست برابر این تیم شش‌امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. با این اوصاف، دو تیم که دستشان از پیروزی خالی مانده بود، برابر هم قرار گرفتند تا علاوه بر کسب پیروزی، تیم برنده جایگاه دوم را کسب کند و به صدرنشینی امیدوار باشد.

اما نبرد قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برنده نداشت و بازی با نتیجه یک‌بریک به پایان رسید. شاگردان نیلوفر اردلان دومین هفته پیاپی تن به تساوی دادند تا با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داشته باشند و با این نتیجه برای امیدواری به صدرنشینی در جدول، به برد مقابل پالایش نفت آبادان در هفته آینده رقابت‌ها نیاز داشته باشند.
نصر که در شروع فصل مقتدرانه و با کسب دو پیروزی در قامت مدعی ظاهر شده بود، با شکست هفته گذشته از رقابت صدرنشینی فاصله گرفت، اما با توقف پیکان و در مجموع با کسب هفت امتیاز از چهار دیدار، در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

پالایش آبادان همچنان در اوج

پالایش نفت آبادان که هفته گذشته موفق شده بود نصر مدعی را از پیش رو بردارد، در دیداری مهم به مصاف رایزکو شش‌امتیازی رفت که پس از دو پیروزی متوالی در هفته‌های ابتدایی، هفته گذشته نتیجه لازم را مقابل فجر به دست نیاورده بود و در هفته سوم این رقابت‌ها و برای ماندن در صف مدعی‌ها به مصاف پالایش رفت. درنهایت این دیدار با نتیجه ۸ بر۲ به تیم مدعی پالایش نفت آبادان واگذار شد تا با این نتیجه شاگردان امامی با کسب دوازده امتیاز به صدر جدول رقابت‌ها تکیه بزنند و از مدعیان دیگر فاصله بگیرند.

پیروزی مهم نطنزی‌ها

نماینده استان اصفهان در سوپرلیگ فوتسال زنان در دو هفته ابتدایی مقابل نصر و پیکان نتیجه لازم را کسب نکرد، اما هفته گذشته دیدارش مقابل مس رفسنجان مدعی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با دومین پیروزی متوالی مقابل فجر شیراز به جدول مدعی‌های لیگ اضافه شود.
از سوی دیگر نیز فجر که تاکنون فقط موفق به شکست رایزکو شده است، با سه امتیاز در رتبه هفتم جدول هشت‌تیمی قرار دارد و در دیداری بسیار حساس باید هفته آینده به مصاف تیم قعرنشین جدول، یعنی ملی‌حفاری برود.

حفاری به قعر رسید

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته چهارم سوپرلیگ، مس رفسنجان که هفته گذشته در دیداری نزدیک مقابل نماینده نطنز با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و در سه هفته گذشته فقط موفق به پیروزی برابر فجر شده بود، به مصاف ملی‌حفاری رفت که ابتدای فصل را با دو شکست شروع کرد، اما در ادامه و در هفته سوم موفق به توقف پیکان مدعی در دقایق پایانی شد تا با این تساوی روحیه بیشتری برای دیدار برابر مس داشته باشد.

اما در نبرد مس و حفاری، این تیم مهمان بود که ۳ بر ۱ موفق به شکست شاگردان فروزان سلیمانی شد تا مس نیز با شش امتیاز یکی دیگر از تیم‌های میانه جدول باشد و همچنان خود را از رقابت مدعیان دور نبیند. حفاری نیز با کسب فقط یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
با این نتایج، دیدار هفته آینده پیکان هشت‌امتیازی که در رتبه دوم جدول قرار دارد، برابر پالایش نفت آبادان که با دوازده امتیاز مقتدرانه به صدر جدول تکیه زده است، می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف صدرنشین دور رفت این مسابقات را روشن کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->