حماس حمله به مقر حشد الشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه
سرخط خبرها
مدیرعامل شرکت ملی گاز:

صادرات گاز امنیت آور است

  • کد خبر: ۱۳۴۸۴
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
صادرات گاز امنیت آور است
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: صادرات گاز فقط به منظور درآمدزایی نیست بلکه این اقدام برای کشور امنیت می‌آورد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن منتظر تربتی روز چهارشنبه در نشست سراسری روسای روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در مشهد افزود: گاز تنها کالایی است که بعد از انقلاب وارد خانه مردم شده و یکی از شاخصه‌های جمهوری اسلامی ایران در ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه دایره اثربخشی این نعمت طبیعی بر زندگی و صنایع مشهود است اظهار داشت: کار‌های بسیار در صنعت ملی گاز کشور انجام می‌شود که اطلاع رسانی به موقع و صحیح این فعالیت‌ها بر عهده روابط عمومی‌هاست.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: روابط عمومی‌ها نباید درگیر کار‌های روزمره شوند و بسیاری از کار‌ها از جمله برگزاری جشن‌ها را می‌توانند برون‌سپاری کنند تا به دیگر کار‌های اصلی خود برسند.

هم اکنون ۲۲ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۳۴۷ مشترک گاز در هزار و ۱۲۲ شهر و افزون بر ۲۶ هزار روستای ایران مخاطبان شرکت ملی گاز هستند که ارتباط با این طیف گسترده از طریق دوایر روابط عمومی با بکارگیری رسانه‌های نوین امری خطیر و مهم را مطرح می‌کند.

اینک ۹۷ درصد جمعیت شهری، ۷۳ درصد جمعیت روستایی و ۸۷ درصد از کل جمعیت ۸۳ میلیون نفری ایران در قالب ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار، در گستره یک میلیون و ۶۴۸ کیلومترمربعی کشور از مزایای شبکه سراسری گاز طبیعی به عنوان "سوخت پاک" برخوردار هستند. شرکت ملی گاز ایران به همین منظور ۳۳۸ هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز شهری را مدیریت و نگهداری می‌کند.

همچنین شرکت ملی گاز ایران با تامین سوخت پاک مورد نیاز روستانشینان کشور ایفاگر نقشی بسزا در جلوگیری از مهاجرت به شهرها، صیانت محیط زیست و جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع، استفاده از سوخت پاک و ارزان، کمک به اقتصاد خانوار، صرفه‌جویی در استفاده از فراورده‌های گاز طبیعی و همچنین دستیابی به توسعه پایدار است.

شرکت ملی گاز ایران که یکی از چهار شرکت اصلی وابسته به وزارت نفت است با افزون بر نیم قرن سابقه فعالیت، از سال ۱۳۴۴ تاکنون با ساخت و نگهداری ۱۰ خط لوله سراسری شبکه گازرسانی وظیفه تامین سوخت پاک را نه تنها برای بخش‌های خانگی و تجاری بلکه برای نیروگاه‌ها، صنایع عمده و صنایع پتروشیمی درکشور بر عهده دارد.

این شرکت عظیم یکی از ۱۰ شرکت بزرگ فعال در عرصه استخراج، فرآوری و توزیع سوخت گاز در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. ایران با ۳۴ تریلیون مترمکعب ذخیره گاز طبیعی که افزون بر ۱۸ درصد از کل ذخایر گازی جهان را تشکیل می‌دهد بزرگترین دارنده ذخایر گاز در دنیاست.

ایران همچنین روزانه بطور میانگین ۵۰ میلیون مترمکعب گاز به عراق، ترکیه، ارمنستان و نخجوان صادر می‌کند.
نشست سراسری روسای روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران که دیروز در مشهد آغاز شد امروز به پایان می‌رسد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->