نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
جهانبخش در برایتون جهانی شد

خبرسازی سوپرگل علیرضا جهانبخش به چلسی +ویدئوی گل و حواشی

  • کد خبر: ۱۳۵۰۱
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
خبرسازی سوپرگل علیرضا جهانبخش به چلسی +ویدئوی گل و حواشی
علیرضا جهانبخش پس از دیدار مقابل چلسی: تنها راه ممکن برای ضربه زدن در آن موقعیت، ضربه قیچی برگردان بود.
به گزارش شهرآرانیوز، سال ۲۰۲۰ میلادی به بهترین نحو ممکن برای علیرضا جهانبخش آغاز شد. ستاره گران قیمت باشگاه برایتون که در بازی قبلی این تیم برای اولین‌بار در فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود، موفق شد سریع‌ترین گل تاریخ باشگاهش را به ثمر برساند تا هواداران این تیم امیدوار باشند در بازی این هفته مقابل چلسی هم او را از ابتدا در ترکیب ببینند، اما بعد از اعلام ترکیب این تیم، مشخص شد که ستاره ایرانی برایتون باید کار را از روی نیمکت آغاز کند. نیمکت‌نشینی جهانبخش، اما دلایل فنی داشت، چراکه که برایتون در این بازی مقابل تیم قدرتمند چلسی قرار می‌گرفت و با توجه به قدرت هجومی بالای این تیم باید در فاز دفاعی محکم و پرتعدادتر ظاهر می‌شد. گراهام پاتر در بازی دیشب از استیون آلزاته بیست‌ویک ساله به‌جای جهانبخش استفاده کرد؛ جوانی که محصول آکادمی باشگاه برایتون است. آلزاته در این فصل ۱۳ بازی انجام داده، اما موفق به گل‌زنی نشده است. باوجوداین، این بازیکن جوان در کار‌های تدافعی بهتر عمل می‌کند و احتمالا این موضوع نیز باعث شده که آلزاته جای جهانبخش را در ترکیب اصلی بگیرد. البته این پایان کار نبود، چراکه ستاره ایرانی برایتون از دقیقه ۶۹ و درحالی‌که تیمش با یک گل از میهمان قدرتمند خود عقب بود، وارد زمین شد. برای جهانبخش تنها ۱۴ دقیقه زمان کافی بود تا دوباره در مقابل چشمان هوادارانش دلبری کند. دقیقه ۸۳ جهانبخش گل تساوی برایتون را به شکلی استثنایی به ثمر رساند. روی یک ارسال کرنر و پس از ضربه سر دانک، توپ به جهانبخش رسید و او هم روی هوا با یک قیچی برگردان تماشایی، توپ را به گوشه مخالف دروازه چلسی رساند. کپا روی این گل تنها نظاره‌گر بود. این اولین گل برایتون در سال ۲۰۲۰ و دهه سوم قرن ۲۱ بود. جهانبخش در ۲۲ دقیقه‌ای که در میدان حاضر بود، ۳ شوت زد که یکی از آن‌ها در چهارچوب بود و همان هم به گل تبدیل شد، ۳ موقعیت ساخت، ۸ پاس داد که تمامی آن‌ها به مقصد رسید، یک دریبل موفق داشت و یک بار هم با خطا متوقف شد. جهانبخش در یک نبرد برنده و در ۲ دوئل دیگر بازنده بود. برایتون با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم جدول صعود کرد. چلسی نیز با این یک‌امتیاز، به امتیاز ۳۶ رسید و شانس نزدیک‌شدن به منچسترسیتی را از دست داد. اکنون منچستریوناتید فرصت دارد با برتری برابر آرسنال، به دو امتیازی چلسی برسد.
 
 
تشویق ممتد جهانبخش از لحظه پایان بازی با چلسی تا زمان خروج از ورزشگاه
 
تعداد بازدید : 1678
 

جهانبخش: می‌دانستم تفاوت را رقم می‌زنم
بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پایان این مسابقه درباره بازی و شرایط خودش گفت: حس فوق‌العاده‌ای است که می‌توان در چنین مسابقات بزرگی نقش ایفا کرد. به‌سختی جنگیدم. مدت زیادی طول کشید، اما خوش‌حالم که به تیم کمک کردم. زمان‌های دشواری را پشت‌سر گذاشتم و خوش‌حالم که اکنون به گونه‌ای دیگر می‌گذرد. هم در بازی قبل و هم در این بازی، می‌دانستم که می‌توانم تفاوت را رقم بزنم. وقتی دانکی (لوئیس دانک) توپ را به من سپرد، تصمیم گرفتم با بیشترین شدت ممکن آن را شلیک کنم و تنهاراه ممکن، ضربه قیچی برگردان بود. این کار را کردم و توپ هم به مسیر درستی رفت. فکر کنم بهترین گل دوران زندگی‌ام را زدم. جهانبخش در ادامه گفت: باید به همین روند ادامه دهم و امیدوارم که خدا بازهم کمکم کند تا بتوانم هواداران تیمم را شاد کنم. روز‌های سختی را پشت‌سر گذاشته ایم و امیدوارم سال ۲۰۲۰ به بهترین نحو برای ما رقم بخورد.
 
 
گفتگو با علیرضا جهانبخش پس از گل زیبایش به چلسی
 
تعداد بازدید : 524
 
 

واکنش‌ها به سوپرگل جهانبخش به چلسی
سوپرگل جهانبخش بازتاب فراوانی در صفحات مختلف اجتماعی داشته است. گری لینه‌کر، فوتبالیست پیشین و کارشناس فوتبال، نیز با اشاره به تلفظ سخت فامیلی علیرضا جهانبخش نوشت: ۱۵بار تلاش کردم درست بگویم، ولی نشد. عذر می‌خواهم علیرضا جهانبخش. یکی از زیباترین گل‌های یک دهه اخیر لیگ برتر را دیدیم. سایت دیلی‌میل هم دراین‌باره نوشت: گل برتر یک دهه اخیر. بازیکن ایرانی با حرکت منحصربه‌فرد خود مانع از این شد که فرانک لمپارد اولین برد خود را در سال۲۰۲۰ به دست بیاورد. تارنمای روزنامه سان هم بلافاصله بعد از این بازی به سوپرگل علیرضا جهانبخش واکنش نشان داد و نوشت: بازیکن ایرانی برایتون در دقایق پایانی با حرکت فوق‌العاده خود یکی از گل‌های زیبای چند سال اخیر فوتبال انگلیس را به ثمر رساند. حالا باید انتظار داشت او در بازی‌های آینده بیشتر برای این تیم به میدان برود. بهترین واکنش را هم صفحه رسمی ۴۳۳ نشان داد و با اشاره به گل فوق دیدنی جهانبخش، مدعی شد از همین الان گل جهانبخش برنده جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) فیفا در سال۲۰۲۰ است.
 
 
 
صحبت های «لمپارد» در مورد قیچی جهانبخش
 
تعداد بازدید : 888
 

ستاره‌های ایرانی علیه چلسی
گل ستاره ایرانی برایتون به تیم چلسی، واکنش علی دایی، بهترین گل‌زن ملی حال حاضرفوتبال جهان، را به‌همراه داشت. دایی با انتشار عکس گل علیرضا جهانبخش در اینستاگرامش نوشت: «نتیجه تلاش، پشتکار و زندگی حرفه‌ای. موفق باشی علیرضا جان.» جهانبخش دیشب کاری را انجام داد که در حدود ۲۰ سال قبل علی دایی انجام داده بود. دایی در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ که در تیم هرتابرلین بازی می‌کرد در مرحله گروهی مقدماتی توانست دروازه چلسی را باز کند. چلسی در آن دوران یکی از تیم‌های پرستاره فوتبال اروپا بود، اما دایی روی ۲ ضربه زیبا دروازه اد‌دی‌گوی، دروازه‌بان هلندی و باتجربه چلسی، را باز کرد و هرتابرلین با همین ۲ گل توانست چلسی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد. دایی در آن بازی یک بار با ضربه سر و باردیگر با یک توپ زمینی که از میان پا‌های اد دی گوی رد کرده بود، دروازه چلسی را باز کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->