نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
با آغاز مذاکرات در هتل المپیک؛

سایه شهریار روی سر تیم ملی

  • کد خبر: ۱۴۱۷۹
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
سایه شهریار روی سر تیم ملی
سرمربی سابق تیم ملی مذاکره جدی خود برای بازگشت به این پست را آغاز کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در شرایطی که خروجی روز گذشته جلسه هیات رییسه به انتخاب یک سرمربی ایرانی برای تیم ملی و جانشینی مارک ویلموتس منتهی شد و در این میان از سه گزینه علی دایی، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی یاد شده است، مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی از دقایقی پیش در هتل المپیک در حال انجام است.

علی دایی که پیش از این نیز هدایت تیم ملی را عهده دار بود، اکنون به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بازگشت به این پست، ضمن ارایه برنامه، مذاکره خود با مسوولان فدراسیون را دنبال می‌کند.

برخی حاضران در هتل المپیک از حضور این چهره صاحب نام از دقایقی پیش در هتل المپیک خبر می‌دهند و گفته می‌شود او با مسوولان فدراسیون در این زمینه جلسه‌ای در پیش خواهد داشت باید منتظر خروجی آن بود.

علی دایی که در کارنامه مربیگری‌اش حضور در تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران، صبای قم، سایپا و ... دیده می‌شود پیش از این سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه داشته است و چندی پیش نیز مذاکره خود با ذوب آهن برای حضور در این تیم را نیز نیمه کاره رها کرد تا شایعه پیشنهاد نیمکت تیم ملی به او جدی‌تر شود.

در این زمینه گفته می‌شود علی دایی شب گذشته نیز طی جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، در محل فدراسیون حضور یافته و برنامه خود را برای قبول سمت سرمربیگری تیم ملی ارائه داده است.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->