«جوکر ۲» توقیف می‌شود؟ آخرین وضعیت جسمانی جمشید هاشم‌پور از زبان همسرش نیما کرمی و شکیب شجره در ویدیو حمایتی از کودکان فنیل کتونوری(pku) + فیلم آخرین وضعیت جمشید هاشم‌پور، بازیگر سینما در بیمارستان سریال «وحشی» هومن سیدی با جواد عزتی کلید خورد جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه» جایزه بهترین بازیگر مرد برای «دونده» حکایت حکیم چاقوکش و پیرزن جوراب فروش «تدفین» به سینمای «هنر و تجربه» می‌آید کاشف دقایق شاعرانه | درباره محمدباقر کلاهی‌اهری، شاعر مطرح مشهدی هیچ استانداردی در آموزش هنر نداریم! دوبله سریال کمدی و خانوادگی «خیابان هانتر» برای تلویزیون پخش مجموعه مستند حیات وحش از امشب (۹ مرداد ۱۴۰۳) استوری جدید حمید هیراد که بوی وصیت می‌دهد! + عکس کاموایی که با آن تو را بافتم «ای که عبای حسین را بر تن کرده ای!» رهایی از زندان با کتاب | درباره کتاب «حقیقت سمیر»، خاطرات قدیمی‌ترین زندانی لبنانی
سرخط خبرها

ناصر تکمیل‌همایون، پژوهشگر تاریخ مشهور ایرانی درگذشت

  • کد خبر: ۱۳۵۱۲۲
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
ناصر تکمیل‌همایون، پژوهشگر تاریخ مشهور ایرانی درگذشت
ناصر تکمیل‌همایون مورخ و پژوهشگر تاریخ و جامعه‌شناسی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر تکمیل همایون، مورخ و پژوهشگر تاریخ و جامعه‌شناسی، چهره ملی امروز صبح چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در بیمارستان طالقانی تهران درگذشت.

ناصر تکمیل‌همایون متولد ۱۳۱۵ در قزوین بود. او دوره کارشناسی فلسفه و علوم تربیتی و کارشناسی‌ارشد علوم اجتماعی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره دکترای تاریخ و دکترای جامعه‌شناسی را در دانشگاه پاریس به پایان برد.

از این استاد و تاریخ‌نگار مشهور کتاب‌های زیادی به یادگار مانده است. از جمله آثار او می‌توان به «تاریخ ایران در یک نگاه»، «آموزش و پرورش در ایران»، «آبسکون، یا، جزیره آشوراده»، «سلطانیه»، «دانشگاه گندی‌شاپور»، «تاریخ اجتماعی و فرهنگی تهران: از آغاز تا دارالخلافه ناصری» «مشروطه‌خواهی ایرانیان (مجموعه مقالات)» و «جاده ابریشم» اشاره کرد.

به گفته پسر ناصر تکمیل همایون، احتمالاً مراسم خاکسپاری او در روز جمعه ۲۷ آبان ماه در قزوین برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->