فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات

  • کد خبر: ۱۳۵۱۹۳
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه در ورودی وزارت ارتباطات برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق عموم جامعه به مطالعه یار مهربان، کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شده است.

در این ایستگاه کتابخوانی که به منظور استفاده مراجعین و کارکنان در ورودی ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده است، ۴۵۰ جلد کتاب قرار داده شده و از این پس جهت استفاده علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.

نهادینه کردن کتابخوانی و فرهنگسازی مطالعه در جامعه یکی از راه‌های ارتقای فرهنگ هر جامعه و اندیشه‌های مردم آن است. کتاب به عنوان یک رسانه و ابزار فرهنگی پر قدرت و جهانی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

بدون شک در دسترس قراردادن کتاب‌های سودمند و همگانی کردن آن گام بلندی برای تعالی یک جامعه و مردم آن است. راه اندازی کتاب گذر شهید نصرالهی اقدامی در همین راستا است.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این ایستگاه دائمی کتابخوانی روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح همزمان با هفته کتابخوانی در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از مسئولین فرهنگسرای اندیشه و وزارت ارتباطات حضور خواهند داشت. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->