اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اولین پیروزی خارج از خانه «توس مسیر» مقابل قهرمان فصل گذشته بدمینتون ایران

  • کد خبر: ۱۳۵۶۹۴
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
اولین پیروزی خارج از خانه «توس مسیر» مقابل قهرمان فصل گذشته بدمینتون ایران
تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در بازی ای نزدیک و خارج از خانه موفق به شکست آکادمی بدمینتون کرمان شد.

به گزارش شهرآرانیوز،پسران بدمینتون باز مشهد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بدمینتون ایران به مصاف تیم آکادمی بدمینتون کرمان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

توس مسیر با ترکیب محمد زرچی، سینا سالاری، جواد غریب، امیر بیانی و سهیل اشجعی به مصاف شاگردان حسام ایرانمنش رفتند و توانستند همانند بازی دور رفت این تیم را مغلوب سازند.

محمد زرچی در بازی انفرادی و سینا سالاری و سهیل اشجعی در بازی دو نفره نتیجه را واگذار کردند. اما سینا سالاری، امیر بیانی و بازی دونفره جواد غریب و محمد زرچی موفق شدند بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

توس مسیر با این پیروزی، نخستین برد خارج از خانه خود را کسب کرد و در جایگاه پنجم جدول رده بندی و بالاتر از نمایندگان کرمان و سمنان قرار گرفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که داوری ضعیف و جهت دار این بازی، کار را برای بازیکنان مشهدی سخت کرده بود.

گفتنی است ادامه رقابت های لیگ برتر بدمینتون آقایان با وقفه ای یک ماهه از دی ماه ادامه می یابد و توس مسیر در هفته دهم این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->