آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

«جوراب رنگی» فینالیست جشنواره آسیا پاسیفیک شد

  • کد خبر: ۱۳۶۰۲۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
«جوراب رنگی» فینالیست جشنواره آسیا پاسیفیک شد
فیلم کوتاه «جوراب رنگی» در میان ۴ فینالیست نهایی جشنواره آسیا پاسیفیک (ABU PRIZES ۲۰۲۲) قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این جشنواره از مهمترین و معتبرترین جشنواره‌های جهانی است که ۲۸۶ شبکه تلویزیونی عضو آن هستند و هر سال در یکی از کشور‌های عضو برگزار می‌شود.

امسال ۶ اثر تلویزیونی از سازمان صدا و سیما در این جشنواره شرکت داشتند که از این میان تنها فیلم کوتاه «جوراب رنگی» از مجموعه داستانی «رایحه» موفق به صعود به مرحله فینال جشنواره شد و باید با فیلم‌هایی از کشور‌های ایتالیا، مجارستان و کره جنوبی برای کسب جایزه بزرگ جشنواره در بخش کودک و نوجوان به رقابت بپردازد.

فیلم‌های فینالیست توسط ۱۸ داور از کشور‌های مختلف عضو دپارتمان رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (آسیا پاسیفیک) ارزیابی و منتخبین در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ در شهر دهلی نو کشور هندوستان معرفی و تقدیر خواهند شد.

مجتبی قاسمی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد سینماست که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی ۲۰ فیلم کوتاه و نگارش ۸ فیلمنامه بلند سینمایی را در کارنامه دارد و در دهه اخیر در بسیاری از جشنواره‌های معتبر جهانی خوش درخشیده و افتخاراتی را برای سینمای ایران به ارمغان آورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->