نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اتفاق عجیب علیه تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۳۱۱۹
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
اتفاق عجیب علیه تیم مشهدی در لیگ برتر فوتسال+ ویدئو
در بازی تیم‌های رکن‌آذین خاورمیانه مشهد و سن‌ایچ ساوه اتفاقی عجیب رخ داد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در حالی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد که اتفاقی عجیب در ساوه رخ داد، جایی که تیم رکن‌آذین خاورمیانه مشهد میهمان سن‌ایچ ساوه بود.

در شرایطی این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود میزبان به پایان رسید که در جریان مسابقه، علاوه بر تصمیمات عجیب داور مسابقه، برخی از نزدیکان به تیم ساوه‌ای اقدام به پرتاب بطری آب به سمت نیمکت تیم رکن آذین کردند!

باشگاه مشهدی در واکنش به اتفاقات رخ داده در بیانیه‌ای نوشت: در کدام لیگ حرفه ای، نیمه حرفه‌ای و یا حتی محلات سراغ دارید که در زمان حمله تیم حریف بطری آب به درون زمین مسابقه بیاندازند و بازی را از جریان بیاندازند تا بلکه فشار رقیب را بگیرند؟ واقعا حتی این رفتار‌ها در کاپ‌های محلی و کوچه‌ای هم منسوخ شدند.

متن کامل بیانیه تیم رکن‌آذین خاورمیانه

می‌خواستیم از زیبایی‌های فوتسال بنویسیم. اصلا در شرایط دشوار تیمی که در انتهای جدول قرار دارد بر آن شدیم به فوتسال بیاییم تا گوشه‌ای ورزشی باشیم که از نماد‌های ورزش ایران است، اما باورمان نمی‌شود هنوز رفتار‌هایی را می‌بینیم که در لیگ‌های محلات هم ور افتاده اند و گل کوچک باز‌های خیابانی هم برای گرفتن نتیجه و بردن کاپ محله بعید است انجامش دهند!

تبریک می‌گوییم برد باشگاه محترم سن ایچ را برابر رکن آذین، اما دوست داشتیم در شرایطی برابر و در زمین مسابقه، مدعی قهرمانی شکست مان می‌داد. باورمان نمی‌شود تیم بزرگ سن ایچ برای رسیدن به امتیاز بازی در برابر ما که بی ادعا برای بقا می‌جنگیم اینچنین عمل کند.

کاش فدراسیون فوتبال و کمیته محترم فوتسال و مسئولان کمیته داوران و سازمان لیگ فوتسال برای مان توضیح دهند چطور سرپرست محترم تیم سن ایچ ساوه می‌تواند تمام طول بازی بر سر کادر داوری فریاد بزند، آن هم برای خطایی که تیم شان مرتکب شده است؟

کجای قوانین داوری اجازه می‌دهد سرپرست محترم با صدایی که از فریاد گذشته، بین دو نیمه جلوی رختکن داوران هر آنچه دلش می‌خواهد را فریاد کند و گوشی همراهی در دست بگیرد و دور تیم داوری بیفتد تا آن‌ها را تحت تاثیر جو و میزبانی و فضای سالن قرار دهد تا عقب افتادن از رقیب در زمین مسابقه را بیرون از میدان رقم بزند؟ چرا ایشان بدون کوچکترین برخوردی هر آنچه می‌خواهد را می‌گوید و به جای تماشای بازی از روی سکوها، روند داوری در میدان عوض می‌شود؟

چطور فریاد‌های رقیب بر سر داور هیچ انگاشته می‌شود و اعتراض کادرفنی ما کارت قرمز در بر دارد؟

نمی‌گوییم چطور کرنر را اوت می‌گیرند و چشم بر پنالتی مهمان می‌بندند؟ که اشتباهات بخشی از داوری است، اما حق داریم از مسئول محترم برگزاری بازی بپرسیم تماشاگران تیم میزبان پشت دروازه تیم مهمان چه می‌کنند؟

با تمام احترامی که برای تیم سن ایچ قائلیم، اما کاش مدیران محترم این تیم، مسئولان محترم هیات فوتبال ساوه، نماینده محترم فدراسیون و آقای رضا سپندار بازیکن شایسته سن ایچ که پشت دروازه رکن آذین حضور داشتند می‌پرسیم: در کدام لیگ حرفه ای، نیمه حرفه‌ای و یا حتی محلات سراغ دارید که در زمان حمله تیم حریف بطری آب به درون زمین مسابقه بیاندازند و بازی را از جریان بیاندازند تا بلکه فشار رقیب را بگیرند؟ واقعا حتی این رفتار‌ها در کاپ‌های محلی و کوچه‌ای هم منسوخ شدند.

ما در باشگاه رکن آذین خاورمیانه منتظر پاسخی برای این رویه غلط هستیم. به کدام گناه، چون تیمی در انتهای جدول قرار گرفته باید اینگونه حقش ذبح شود؟ به حکم اخلاق و برای دفاع از حیثیت فوتسال با این رویه زشت برخورد قاطع کنید.

آقای تاج! برای شما به عنوان رئیس کمیته فوتسال آسیا رخ دادن چنین اتفاقی زیبنده نیست.

آقای اصولی نه به عنوان یک مشهدی و مسئول هیات فوتسال استان که به عنوان رئیس کمیته فوتسال و برای دفاع از کیان فوتسال کاش این پرونده را به رکن قضایی ببرید و یک بار برای همیشه این رفتار‌های ناپسند را ریشه کن کنید.

ویدئو پرتاب بطری به سمت نیمکت رکن‌آذین خاورمیانه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->