تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: ۱۳۷۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته
کاربران توئیتر در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در توئیتی اعلام کرد که تعداد ثبت نام کاربران جدید به بالاترین رقم خود در تاریخ این پلتفرم رسانه اجتماعی رسیده است.

بر اساس اسلایدهایی از یک گفتگوی شرکتی که او به صورت آنلاین منتشر کرد، ثبت نام های جدید به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز در هفت روز منتهی به ۱۶ نوامبر افزایش یافت که ۶۶ درصد نسبت به هفته مشابه در سال گذشته میلادی جهش نشان می‌دهد.

ماسک در توئیت دیگری در اوایل روز یکشنبه گفت: فکر می‌کنم مسیری را به سمت توئیتر می‌بینم که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می‌رود.

توئیتر از زمانی که این مالک میلیاردر شرکت تسلا و اسپیس ایکس مسئولیت این پلتفرم را بر عهده گرفت، در هفته‌های اخیر با چیزی که ماسک آن را «کاهش شدید درآمد» می‌خواند، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی علت این امر را از دست دادن تبلیغ‌کنندگانی دانست که کمپین‌های توئیتر خود را به دنبال تغییرات ماسک در این پلتفرم متوقف کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری میلادی، ماسک نیمی از نیروی کار توییتر، از جمله تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، و حقوق بشر و اخلاق هوش مصنوعی را اخراج کرد.

این موضوع، همراه با تصمیم قبلی ماسک برای دریافت هزینه از کاربران برای تیک آبی توئیتر، نگرانی‌هایی را در مورد تعدیل محتوای این پلتفرم و افزایش حساب‌های جعلی و این که چگونه ممکن است این امر بر تصویر ذهنی مردم از تبلیغ‌کنندگان توییتر تأثیر بگذارد، برانگیخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->