اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: ۱۳۷۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته
کاربران توئیتر در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در توئیتی اعلام کرد که تعداد ثبت نام کاربران جدید به بالاترین رقم خود در تاریخ این پلتفرم رسانه اجتماعی رسیده است.

بر اساس اسلایدهایی از یک گفتگوی شرکتی که او به صورت آنلاین منتشر کرد، ثبت نام های جدید به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز در هفت روز منتهی به ۱۶ نوامبر افزایش یافت که ۶۶ درصد نسبت به هفته مشابه در سال گذشته میلادی جهش نشان می‌دهد.

ماسک در توئیت دیگری در اوایل روز یکشنبه گفت: فکر می‌کنم مسیری را به سمت توئیتر می‌بینم که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می‌رود.

توئیتر از زمانی که این مالک میلیاردر شرکت تسلا و اسپیس ایکس مسئولیت این پلتفرم را بر عهده گرفت، در هفته‌های اخیر با چیزی که ماسک آن را «کاهش شدید درآمد» می‌خواند، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی علت این امر را از دست دادن تبلیغ‌کنندگانی دانست که کمپین‌های توئیتر خود را به دنبال تغییرات ماسک در این پلتفرم متوقف کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری میلادی، ماسک نیمی از نیروی کار توییتر، از جمله تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، و حقوق بشر و اخلاق هوش مصنوعی را اخراج کرد.

این موضوع، همراه با تصمیم قبلی ماسک برای دریافت هزینه از کاربران برای تیک آبی توئیتر، نگرانی‌هایی را در مورد تعدیل محتوای این پلتفرم و افزایش حساب‌های جعلی و این که چگونه ممکن است این امر بر تصویر ذهنی مردم از تبلیغ‌کنندگان توییتر تأثیر بگذارد، برانگیخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->