بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد: بیشترین تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی انتخابات، درخواست شعبه سیار بوده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مشهد: مصوبه اسقاط خودرو دل قشر ضعیف جامعه را شاد کرد

  • کد خبر: ۱۳۷۴۶۳
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
نماینده مشهد: مصوبه اسقاط خودرو دل قشر ضعیف جامعه را شاد کرد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به مصوبه قانون اسقاط خودرو گفت: از کسانی که کمک کردند موضوع اسقاط خودرو‌های فرسوده مصوب شود تشکر می‌کنم، دل یک جمعیت و قشر ضعیفی که همه دار و ندارشان یک خودرو بوده و در کنار منزلشان قرار دارد و آینه دقی شده بود که نمی‌توانستند از آن استفاده کنند، شاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: باید قبل از رأی گیری فرصت اخطار ایجاد شود، تذکر من به هیات رئیسه است. در موضوعی که خلاف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، مخالف اصل ۱۱۰ قانون اساسی است، رأی گیری شده است.

وی ادامه داد: به بهانه ۴۰ درصد خصوصی سازی و عمق دادن به تولیدات داخلی کاری کردیم و زمینه‌ای را فراهم کردیم و به ابهامی بی توجهی کردیم که هم چوب را بخوریم هم پیاز را.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم تولیدات خارجی را درهم‌بندی و CKD (سی‌کی‌دی) در داخل انجام می‌دهیم و هم اشتغال داخل کشور صدمه می‌خورد.

وی افزود: انتظار داشتم که قبل از اینکه رأی گیری شود، اخطار و تذکر انجام شود. البته این اخطار را دادم که در شروع مذاکرات بماند که این مصوبه برخلاف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مخالف اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مخالف اصل ۶ و اصل ۴۳ قانون اساسی بند ۱ و ۲ و ۳ قانون اساسی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم با اشاره به مصوبه ساماندهی صنعت خودرو تاکید کرد: از کسانی که کمک کردند موضوع اسقاط خودرو‌های فرسوده مصوب شود تشکر می‌کنم، امروز مجلس شورای اسلامی کمک کرد تا ان شالله شورای نگهبان نیز در اسرع وقت آن را ابلاغ کند. دل یک جمعیت و قشر ضعیفی که همه دار و ندارشان یک خودرو بوده و در کنار منزلشان قرار دارد و آینه دقی شده بود که نمی‌توانستند از آن استفاده کنند شاد شد و این مشکل برای آن‌ها حل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->