وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۸۳۹۹
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲
نشنال جئوگرافیک از بین بیش از ۲ میلیون عکس گرفته شده در ۶۰ کشور جهان، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشنال جئوگرافیک از بین بیش از ۲ میلیون عکس گرفته شده توسط حدود ۱۳۲ عکاس در ۶۰ کشور جهان، مجموعه‌ای از بهترین تصاویر سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. برخی از این عکس‌ها از موقعیت‌های مکانی گرمسیری و برخی دیگر از نقاطی از جهان با دمای حدود ۴۹ درجه زیر صفر گرفته شده است.

نشنال جئوگرافیک می‌گوید که عکاسان سراسر جهان، ۲,۲۳۸,۸۹۹ عکس شگفت‌انگیز را تقریباً از تمام قاره‌ها گرفته‌‌اند. در‌نتیجه می‌توان در بین آن‌ها، تصاویر متنوعی را از سراسر جهان مشاهده کرد.

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲

نشنال جئوگرافیک منتخبی از تصاویر سال ۲۰۲۲ را در نسخه چاپی نشریه خود و همچین در وب‌سایت نشنال جئوگرافیک منتشر کرده است. همان‌طور که گفته شد، این تصاویر حاصل بررسی بیش از دو میلیون عکسی است که در سال جاری گرفته شده‌اند.

 

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲

 

در سال گذشته میلادی، ۱۳۲ عکاس برای گرفتن عکس‌ به ۶۰ کشور جهان اعزام شدند و نشنال جئوگرافیک می‌گوید آن‌ها در مجموع به ارزش ۴۰۰۰ پوند تجهیزات برای عکاسی به همراه خود برده‌اند. این عکاسان در مجموع، ۲,۲۳۸,۸۹۹ عکس شگفت‌انگیز از مناطقی با دمای بالا، همچون استان‌های سند و بلوچستان در پاکستان تا دماهای خیلی پایین سرزمین‌های شمال غربی کانادا ثبت کرده‌اند.

تصاویری که در این مطلب به اشتراک گذاشته شده‌اند، تنها تعدادی منتخب از تصاویر ۲۰۲۲ نشنال جئوگرافیک هستند که در نسخه چاپی نشریه نشنال جئوگرافیک و در وب‌سایت آن‌ها منتشر شده‌اند و می‌توانند برای بسیاری جذابیت داشته باشند و تصویری کلی از اتفاقات در سراسر جهان ارائه کنند.

 

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲

 

عکس دیگری در بین تصاویر دیده می‌شود که توسط «مکس استون» گرفته شده است و موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس را در ساعات اولیه پرتاب از کیپ کاناورال نشان می‌دهد.

 

تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۲۲

 

در ادامه برخی از تصاویر منتخب نشنال جئوگرافیک برای سال ۲۰۲۲ را مشاهده می‌کنید:

در بین تصاویر، عکسی گرفته‌شده توسط «رنا افندی»، عکاس اهل استانبول دیده می‌شود که یک پروانه نایاب را نشان می‌دهد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->